איך אפשר לשלם פחות על ביטוח הרכב?

איך אפשר לשלם פחות על ביטוח הרכב?

ביטוח רכב הוא מוצר הכרחי, אבל הוא עלול להיות יקר. בחודשים האחרונים עלו מחירי הפוליסות של ביטוח צד מקיף וצד ג', מה שמקשה עוד יותר על אנשים לקבל את הכיסוי שהם צריכים.

מלבד רכישת ביטוח רכב אונליין – שמבטיחה פוליסה זולה יותר מאשר רכישה מסורתית – הנה עוד כמה דרכים שימושיות לשלם פחות על הביטוח.

הגדילו את ההשתתפות העצמית

הגדלת סכום ההשתתפות העצמית שלכם, כלומר הסכום שתצטרכו להוציא מהכיס לפני קבלת הכסף מהביטוח, היא דרך מהירה וקלה להוזיל את הביטוח.

ייתכן שתוכלו לעשות זאת אונליין, באינטרנט או דרך האפליקציה לנייד של חברת הביטוח שלכם. זכרו שאתם צריכים להיות מוכנים (ומסוגלים) לשלם את ההשתתפות העצמית בעצמכם אם אתם נקלעים לתאונה. ודאו שיש לכם מספיק חסכונות כדי לכסות את הסכום במקרה הצורך.

בדקו לאילו הנחות אתם זכאים

בררו אילו הנחות מציעה חברת הביטוח, כדי לוודא שאתם מקבל את המחיר הטוב ביותר על ביטוח הרכב שלכם. יכול להיות שיש כמה הנחות שלא ידעת עליהן. הנה שתי דוגמאות נפוצות:

שילוב פוליסות – רכישת ביטוח רכב אצל חברה שכבר מבטחת עבורכם רכב אחר, דירה או חתומה על כל פוליסה אחרת שלכם שנמצאת בתוקף.

השקעה בבטיחות – שילוב של אמצעים מתקדמים, כמו מערכות בטיחות ומערכות למניעת גניבות, מקטין את הסיכון שאתם מהווים עבור חברת הביטוח ומאפשר להציע פוליסה משתלמת יותר.

השקיעו במחקר לפני כל החלטה

הקפידו לקבל מספר הצעות מחיר באינטרנט. קחו בחשבון שהביטוח הזול ביותר הוא לא תמיד הטוב ביותר. התמקדו בכיסוי שאתם צריכים ואתרו הצעות מחיר המשקפות את צרכים אלה.

הסוד הוא למצוא את האיזון בין מחיר משתלם לכיסוי מקיף ככל הניתן, ולכלול רק סעיפים רלבנטיים עבורכם (בהסתברות).

שמרו על רקורד נהיגה נקי

נהגים בטוחים תמיד חוסכים על ביטוח. בנוסף להגנה על עצמכם ועל אחרים בכביש, כדאי לנהוג בצורה זהירה על מנת לשלם פחות על הפוליסה.

הימנעו תמיד ממהירות מופרזת, או כל פעולה אחרת שמגבירה את הסיכון לתאונות. לא רק שתימנעו מדו"חות והשלכות נוספות של עבירות תנועה, גם תוכיחו לספקי ביטוח שאתם נהגים אחראיים שזכאים לביטוח מוזל.

בררו את עלויות הביטוח לפני רכישת רכב חדש

אחד הגורמים המשפיעים על תעריף הביטוח שלכם הוא הרכב בו אתם נוהגים, שכן חלקם יקרים יותר לכיסוי מאחרים. חשוב על זה: הגיוני שביטוח מכונית ספורט מהירה יעלה יותר לעומת מיניוואן בטיחותי.

אם אתם מחפשים רכב חדש, חשוב לשקול כמה יעלה ביטוח רכב עבורו. קחו בחשבון שלא תמיד הרכבים הזולים ביותר לרכישה הם גם הזולים ביותר לביטוח.

בעת בחירת הרכב שלכם, זכרו שיקר יותר לתקן רכב ככל שהוא יותר יוקרתי, מה שמשתקף ישירות בתעריף הביטוח.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*