אלקבץ נגד דהרי

אלקבץ נגד דהרי

יו"ר ועד עובדי העירייה ראובן אלקבץ יוצא למלחמה בראש העיר אבירם דהרי

במכתב ששלח יו"ר ועד העובדים מאשים את החשב המלווה של העירייה בכך שאינו עושה את עבודתו ומאפשר פגיעה בעובדי העירייה ובכספי ציבור # מכתב מטעם יו"ר הסתדרות המעו"ף דורש משרת הפנים לבחון את האינטרסים המסתתרים מאחורי פרשיית קליטת העובדים ופיטורי העובדים הוותיקים

בימים האחרונים גועש השיח במסדרונות העירייה, כאשר שוב עולה לכותרות נושא ההתנהלות של ראש העירייה בקבלת עובדים חדשים וביחס אל העובדים הוותיקים.

על פי המסמכים שהגיעו לידי המערכת, מאות עובדים הוזמנו לשימוע – כהכנה לפיטוריהם, חלקם בתקופת החגים. עוד, הוחלט להפריט את מחלקת המדרכות והכבישים לידי קבלן פרטי, במכתב נשאלת השאלה מדוע מגויסים פקחים חדשים לעירייה – בזמן שהפקחים הוותיקים נמצאים בין המועמדים לפיטורין?

במכתב ששלח יו"ר ועד עובדי העירייה ראובן אלקבץ אל החשב המלווה לעירייה מטעם משרד הפנים שמעון בן נעים, כותב אלקבץ כי "עיריית ק.גת בהנחיית העומד בראשה (אבירם דהרי), קולטת בחודשים האחרונים, עובדים רבים ללא מעצורים, הן ישירות לעירייה והן באמצעות תאגידים העירוניים".

המכתב מתאר מצב בו ההתנהלות הינה מבוצעת ללא פיקוח אמיתי של החשב המלווה.

במכתב תוקף יו"ר הוועד את החשב המלווה בן שמעון באופן חסר תקדים: "בשיחת מסדרון, שהתקיימה ביני לבינך, ציינת כי "אין מנוס מפיטורי עובדים". אך בפועל אינך מונע מהעירייה לקלוט עובדים, במספרים גדולים לפני שנת בחירות. בנוסף לכל זה, הינך ממשיך לאשר לראש העיר בנוסף לכ-70 הבכירים הקיימים, להעביר עובדים מנהליים לחוזים אישיים בשכר בכירים, הכוללים רכישת כלי רכב חדשים וצמודים, כולל דלק וללא הגבלה… האם תהית על חשבון מי הכספים אלו משולמים?!".

עוד מתאר יו"ר הוועד במכתב, כי העירייה מאפשרת לקבלן ולנציג תאגיד עירוני לעשות שימוש ללא תמורה במשרדיה שבאגף שפ"ע, כאשר באותו זמן היא מסלקת היא את העובדים ואת ועד העובדים משם.

מטרת המכתב, על פי הנאמר בו, היא למנוע את הפגיעה בעובדים ובקופת הציבור כאחד, ובה גם מתבקש החשב המלווה לפעול מיידית לריסון קליטת העובדים ולשמירה על מעמדם של העובדים בעירייה, אחרת המצב הנוכחי "יחייב את ועד העובדים לפנות לגורמים הממונים עליך במשרד הפנים לצורך קבלת מענה ראוי".

במכתב שנשלח מוקדם יותר אל שרת הפנים, מאשים יו"ר הסתדרות המעו"ף עו"ד גיל בר-טל בהאשמות ישירות כלפי העירייה והעומד בראשה אבירם דהרי, בשל מה שהוא מכנה "מהלכים פסולים של עיריית קרית גת בפתחה של שנת בחירות".

במכתב יוצא הדופן מאשים כי "עיריית קריית גת מתנהלת כבר שנים בניהול משולח כל רסן, שרירותי, לא תקין, הפוגע בעובדי העירייה המסורים ובשירות לתושבים. חוסר האחריות בצירוף שיקול דעת לקוי של ראש העירייה, עולה כדי התעמרות בעובדים, בזבוז כספי ציבור, דלדול קופת העירייה – כל אלה מחייבים מעקב הדוק אחר החלטותיו של ראש העיר ופעולות העירייה גם ובעיקר בשנת הבחירות בפתחה אנו ניצבים".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*