משרד שהוא כמו משפחה: איתמר יהודה מספר על החזון והדרך.

משרד שהוא כמו משפחה: איתמר יהודה מספר על החזון והדרך.

איתמר בן ה 38,נשוי לנילי ואב טרי לאור בן ה3 חודשים הוא הבעלים של המשרד בקרית גת וקרית מלאכי. המשרד מונה צוות של 12 יועצים, שכולם פועלים ב"רוח המשרד" – אמינות, שקיפות ושירותיות.

אנגלו סכסון" קרית גת מוכר כמשרד תיווך נדל"ן וותיק ואמין בעיר. עם עשרות שנות ניסיון בתחום, מעטים מכירים את שוק הנדל"ן בקרית גת כמו עובדי המשרד והבעלים שלו, איתמר יהודה, אבל אם תשאלו אותו לדעתו – מהות העסק שלהם היא הרבה מעבר לבתים, בניינים ודירות.

"זה נכון שאנחנו עוסקים בנדל"ן, אבל העסק האמתי שלנו זה אנשים", הוא אומר. "זה חזון הרשת והוא מוטמע בהתנהגות ביחס ובכללי האתיקה שלנו.

משרד שהוא כמו משפחה, אנשים טובים שעושים דברים נפלאים בתחום הנדל"ן ומביאים הישגים והצלחות עבור הלקוחות שלהם, זה האושר לראות משפחות עושות התקדמות ורוכשות בית ראשון או משדרגות את הנכס שלהן הודות לליווי צמוד של אנשי מקצוע, מיועצי נדלן, יועצי משכנתאות ליווי משפטי ועבודה שוטפת מול הבנקים

למה הכוונה?

"כשאנחנו ניגשים לעסקה אנחנו מתייחסים בראש ובראשונה לצרכי המוכרים והקונים. כמובן שיש פרמטרים רבים אחרים אבל ביזנס הוא דבר ראשון אינטראקציה בין אנשים עם צורך מסוים, ואנחנו שם כדי להבין מה הם צריכים ולתת להם מענה מדויק, גם אם זה אומר להרוויח פחות. לא אעדיף מוכר או קונה שארוויח ממנו יותר אלא את מי שנכון לעסקה וללקוח, כי הכי חשוב לי שהעסקה תתבצע לשביעות רצון שני הצדדים, ולטווח ארוך. עסקאות נדל"ן הן עסקאות לחיים ולא תמיד ההצעה הגבוהה ביותר היא הנכונה, כי מוכר תמיד צריך לקחת בחשבון פרמטרים כמו רמת סיכון, תנאי תשלום ועוד. חשוב גם שלשני הצדדים יהיו ציפיות ראליות לגבי התהליך, ואם אנחנו רואים שזה לא כך, אנחנו מראים את התמונה הנכונה. אנחנו מאמינים בשקיפות ויושרה וכשפועלים ככה, כולם מרוויחים".

אם העסקה לא נכונה, היא לא תקרה ואנחנו לא נשכנע סתם כי אף אחד לא יקנה בית שלא מתאים לו. צריך שיהיה חיבור בין הנכס והלקוח, הרגש, והחיים האמתיים שלו. ככל שאני מכיר יותר את הלקוח יש לי יותר יכולת להתאים לו נכס. ברור שאנשים מדברים על הכסף, אבל רוב השיח הוא על ההתאמה ואם לקוח מתחרט לא אלחץ עליו אלא אנסה בהמשך להבין מה קרה ואם אפשר לעזור. אני גאה שהלקוח נשאר לקוח גם שנים אחרי העסקה"

"אנגלו סכסון זה מותג שאנחנו גאים בו ונאמנים לדרך שלו. כיום, אין מישהו בתחום שלא יודע מי אנחנו, ועם כזה וותק וניסיון, כנראה שאנחנו עושים משהו נכון. מדובר בארגון מסודר וותיק, עם הנהלה אחראית ופיקוח. אנחנו עובדים לפי הספר, עוברים בהצלחה ביקורות מס קבועות ואין אצלנו שטיקים. יש ברשת דור שני של עובדים ועוד מעט שלישי, זיכיונות שעוברים מאב לבן ויש סוג של מחויבות, משפחתיות ונאמנות למותג".

כל היועצים עוברים אבחון ומקבלים תמיכה והסמכות בתחומים שבהם הם צריכים חיזוק. אני מאמין שהתפקיד שלי הוא להעצים את העובדים ולתכנן איתם את פיתוח הקריירה ולכן אני עצמי מתרכז בניהול ולא במכירות בשטח. אני רואה את התמונה הרחבה והם מתייעצים איתי כל הזמן, גם הוותיקים שביניהם. הם אולי לא צריכים ידע אבל כן צריכים לפעמים לפרוק ולקבל עצה טובה.  היועצים עובדים מאוד קשה וללא הרף והם צריכים גם תמיכה רגשית וכאן אנחנו כמו משפחה. חוגגים יחד ימי הולדת, עוזרים אחד לשני, אין מצב שמישהו חולה ואחר לא יעזור לו. העובדה שאני לא רץ בשטח מייצרת סיטואציה שההצלחה שלי תלויה רק בהם ויש בינינו סימביוטיקה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

2 תגובות

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*