דהרי הפסיד ללדרמן בבית המשפט- דהרי ישלם מכיסו.

דהרי הפסיד ללדרמן בבית המשפט- דהרי ישלם מכיסו.

לפני כשבוע קבע יו"ר ועדת הבחירות האזורית כבוד השופט גד גדעון כי אבירם דהרי עבר על חוק תעמולת הבחירות ועליו לשלם מכיסו את הוצאות המשפט.
זאת לאחר שהפעיל החברתי ד"ר דרור לדרמן עתר לועדת הבחירות בנוגע לשימוש ואיזכור שמו של ראש העיר באתר העירייה ובעמודי היוטיוב השייכים לעיריית קרית גת.

השופט קבע כי על דהרי לשלם מכיסו את הוצאות המשפט בגובה 3,500 שח, כאשר מחצית תשולם על ידי עיריית קרית גת ומחצית הסכום יצא מכיסו האישי של אבירם דהרי.

חוק תעמולת הבחירות הוא היבט חשוב בהליך בחירות הוגן ודמוקרטי. החוק מבטיח שלכל המועמדים תהיה גישה שווה לכלי תקשורת ומונעת ניצול לרעה של כוח על ידי בעלי תפקידים.

לפני מספר חודשים חייב בית המשפט את אבירם דהרי להפסיק לפרסם את עצמו בשילטי החוצות ובדף הפייסבוק של העירייה.
חבר מועצת העיר עו"ד שי זולדן הגיש עתירה נגד אבירם דהרי על שימוש לא ראוי בדף הפייסבוק העירוני ופרסום של עצמו בשילטי החוצות בעיר. זולדן מסר כי "ההפסדים החוזרים ונשנים של אבירם דהרי בבית המשפט מראים שאבירם מצפצף על שלטון החוק ומצביעים על דפוס של התנהגות לא אתית.
אבירם עושה שימוש לא ראוי בכסף של תושבי קרית גת".

 

 

שוחחנו עם תושבים שמסרו למערכת קרית גת פור יו, שהם מאמינים שזה חיוני שנבחרי הציבור, במיוחד בעלי עמדות כוח, ייקחו אחריות על מעשיהם וינהגו בכסף הציבורי במשנה זהירות מתבקש, כאילו היה שלהם.

תגובתו של דרור לדרמן :ההחלטה של כבוד יושב ראש ועדת הבחירות האזורית חשובה ואני משוכנע שכבוד ראש העירייה יקפיד כעת יותר שלא לעשות שימוש במשאבים ציבוריים לצורך תעמולת בחירות. יחד עם זאת, החלטתי לא להסתפק בהחלטה והגשתי ערר ליור ועדת הבחירות המרכזית כדי שיורה על מחיקת כל הסרטונים אשר פורסמו בניגוד לדין. מר דהרי צריך להבין ששלל האיומים, הניסיונות לפגוע בי ובבני משפחתי ותביעות ההשתקה למיניהן לא ירתיעו אותי מהמשך הפעילות הנחושה למען כללי המנהל התקין וטוהר המידות אצל כל רשויות השלטון באשר הן.

פנינו לעירייה לתגובה אך הם בחרו שלא להגיב.

קרדיט צילום: תמונתו של ראש העיר אבירם דהרי נלקחה מעמוד הפייסבוק של עריית קרית גת.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*