המלצות לפעילויות משפחתיות לסוף השבוע בדרום

המלצות לפעילויות משפחתיות לסוף השבוע בדרום

אם אתם מתכננים סוף שבוע משפחתי בדרום, יש מגוון רחב של פעילויות ואטרקציות שמתאימות לכל הגילאים. הנה כמה מהמלצות החמות ביותר:

1. פסטיבל כדורים פורחים בנגב

עמותת תיירות שקמה בשור מפיקה את פסטיבל הכדורים הפורחים השנתי בצפון הנגב. האירוע יכלול מטסים של כדורים פורחים מרחבי העולם, מופעים ופעילויות לכל המשפחה. חוויה צבעונית ומרהיבה שמתקיימת פעם בשנה​ ​.

2. סיורי לילה בגן החיות נגב Zoo

בואו לגלות את חיי הלילה של החיות המדבריות בסיורים הליליים המיוחדים בגן החיות נגב Zoo. בנוסף, בסופי השבוע תוכלו ליהנות מביקור יומי עם הילדים​.

3. הפנינג ניווט דיגיטלי ביערות קק"ל

משחק ניווט דיגיטלי מרתק יתקיים ביער שרשרת. המשחק משלב טכנולוגיה עם חוויה טבעית וכולל הפעלות, סדנאות ופעילויות חינוכיות​ ​.

4. "חמישי שוק" בשוק העירוני באר שבע

חוויית קניות ייחודית עם במות אמנים, הופעות חיות והטבות מיוחדות בחנויות השוק. האירוע מתקיים בימי חמישי וכולל אווירה חגיגית ומוזיקלית בשוק העירוני בבאר שבע​ ​.

5. פארק קרסו למדע

בפארק קרסו למדע בבאר שבע מתקיימת פעילות פוקימונים חווייתית, בה תוכלו להכיר את הפוקימונים השונים ולבצע ניסויי מעבדה מרתקים. הפעילות מתקיימת בכל השבתות בחודשים מאי-יוני​ ​.

6. תערוכת "מה אומרים העצים" במוזיאון הנגב לאמנות

תערוכה מרתקת של האמנית והחוקרת אולגה קיסלבה, המציגה עבודות וידאו-ארט ומיצבים המעניקים פרשנות אמנותית למערכת היחסים בין האדם לעולם הצומח. התערוכה פתוחה במהלך סוף השבוע​.

תוכלו לבחור ולהתאים את הפעילויות המתאימות ביותר עבורכם ולמשפחתכם וליהנות מסוף שבוע מהנה ומעשיר בדרום הארץ!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*