העבודה המאתגרת של עורך דין שעוסק בתאונות דרכים

העבודה המאתגרת של עורך דין שעוסק בתאונות דרכים

תאונת דרכים אורכת כמה שניות אך ההשלכות שלה יכולות להמשיך ולהשפיע למשך הרבה מאד שנים. ההשפעה יכולה להיות קשורה לאותו אדם עצמו שהיה מעורב בתאונה ובמקרים של מוות בתאונה, חלילה, ההשלכות תהיינה קשורות לבני המשפחה שלו. תיקים משפטיים שקשורים בתאונות דרכים יכולים לקחת הרבה זמן ולכן חשוב מאד שיהיה עורך דין מקצועי צמוד.

אחרי תאונת דרכים – חייבים עורך דין צמוד

עו"ד תאונת דרכים צריך לעבוד לא מעט והרבה מאד משימות מוטלות עליו. הוא צריך להבין לעומק מה קרה ומה אירוע ברגעי התאונה, באשמת מי היא התרחשה, האם היה גורם כלשהו שתרם להתרחשותה של התאונה (נהיגה תחת השפעת אלכוהול של מי מהנהגים או מפגע בכביש, למשל) עליו לרכז את כל מה שקרה בתאונה – פגיעות בגוף או בנפש, פגיעה ברכוש ופגיעה בצד ג', כלומר בעוברי אורח או הולכי רגל שסובלים מנזק משני לתאונה עצמה. הוא יקבל לידיו את דו"חות המשטרה וחוקרי התנועה ואת כל המסמכים הרפואיים וכך יגבש את העמדה המשפטית ואת האסטרטגיה שאיתה הוא ייצג את הלקוח שלו.

למה חשוב לשכור שירותי עורך דין בעל התמחות ספציפית בתאונות דרכים?

מכיוון שתאונת דרכים יכולים לגרום לפגיעות בגוף ואפילו להרוגים – חשוב מאד שיהיה בתמונה עורך דין שזהו התחום שבו הוא מציע שירותים. עורך דין לתאונות דרכים יידע לכוון את הלקוח שלו להשיג את המסמכים הדרושים ויבין לעומר מה בדיוק קרה. כל הבירורים האלה נדרשים לשם קבלת החלטה על הגשת תביעה ובמקרים רבים עורך הדין גם ייצג את הלקוח שלו מול חברת הביטוח. אחרי תאונת דרכים יהיה קשה מאד לנפגע עצמו לעמוד בקשר עם הרשויות הנדרשות או אפילו עם חברת הביטוח ולכן טוב יעשה אם ישכור את השירותים של עו"ד תאונות דרכים שייצג אותו בצורה מהימנה, ידאג לאינטרסים שלו ויוודא מימוש של כל הזכויות וכל מה שמגיע לו.

התקופה הקשה שאחרי תאונת דרכים

גם אם מדובר בתאונת דרכים קלה שלא היו בה פגיעות גוף קשות יש תקופה לא פשוטה של בירוקרטיה ועמידה בקשר עם חברות הביטוח ורשויות אכיפת החוק ואין זה פשוט לבצע את כל מה שצריך. מי שעבר תאונה צריך להתאושש ממנה, גם אם לא נפגע באורח קשה. צריך לעבד את החוויה, להתגבר עליה ולהתמודד איתה ועבור כל אדם זה מתבצע בצורה שונה. עורך דין לתאונות דרכים שירכז את כל מה שצריך ויפעל בשם הלקוח שלו ייתן לו הרבה מאד שקט נפשי וללא ספק מדובר בתקופה מאתגרת שבדיוק במהלכה הלקוח יצטרך כל הקלה שתוצע לו. בדרך זו הוא יוכל להיות סמוך ובטוח שעורך הדין שלו דואג לו ועושה כל שביכולתו כדי להגן על הזכויות שלו.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*