הציבור לחץ, אבירם דהרי התקפל

הציבור לחץ, אבירם דהרי התקפל

בעקבות הלחץ הציבורי שהפעילו חבר מועצת העיר, עו"ד שי זולדן, יחד עם הורי בתי הספר והשכנים באיזור בתי הספר שלהבות חב"ד ובגין, חזר בו ראש העיר ביום ג' השבוע בישיבת המועצה מהכוונה להקים את מסוף תחבורה ציבורית באיזור עמוס בתלמידים ובצמוד לבתי הספר.
לפני כשבוע הודיע אבירם דהרי על העברה של המסוף לכרמי גת בצמוד לבית הספר, ומיד באותו יום החלו עבודות התשתית. דבר שעורר זעם רב, בקרב הורי התלמידים בבתי הספר ובקרב תושבי השכונה הסובלים כבר היום מבעיות תנועה בכל שעות היום.

חבר מועצת העיר עו"ד שי זולדן מסר למערכת kg4u כי הוא נותן גיבוי מלא לתושבי האיזור ולהורים שגילו ערנות והתנגדו נחרצות נגד המהלך, חלקם אף פעלו באופן אקטיבי והגיעו לישיבת המועצה, הוא מעריך אותם על כך.
בפוסט שפרסם זולדן פירט כי הסיבות להתנגדותו הן "הרעש והפיח מהאוטובוסים שינשמו הילדים כל היום, העומס על ציר הכביש האומלל והשבור, הפקקים, ההורים והילדים סובלים", וקרא לראש העיר "תקן את ההחלטה האומללה שקיבלת ותעביר את המסוף למקום בטוח אחר".
כעת, לשמחת הורי התלמידים ותושבי המקום, מאבקם הצליח וראש העיר נענה לקריאה להעביר את המסוף, זולדן סיכם ומסר " סוף מעשה במחשבה תחילה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

2 תגובות

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*