הצעות נישואין על יאכטה עם הסקיפר של גל ונעמה יאכטות להשכרה

הצעות נישואין על יאכטה עם הסקיפר של גל ונעמה יאכטות להשכרה

תפקיד הסקיפר על יאכטה מושך הרבה אנשים, שחלקם הולכים ולומדים את המקצוע בעקבות חוויה מוצלחת על היאכטה. אין ספק, שלא קשה להבין את מידת המשיכה לתפקיד הסקיפר, שתמיד נראה שזוף, שמח ובריא, ובואו לא נשכח שהוא מבלה שעות ארוכות על יאכטה מפוארת בלב ים. אז לשנות את כל החיים שלכם וללכת ללמוד להיות סקיפר, מן הסתם אולי לא אפשרי כרגע, אבל לערוך הצעות נישואין על יאכטה בהנחיית הסקיפר אתם בהחלט יכולים!

מה זה אומר הצעות נישואין עם סקיפר?

הסקיפר הוא זה שעומד מאחורי ההגה של היאכטה, מתפעל את כל המכשירים ואחראי על כל מה שקורה ביאכטה. התפקיד שלו משמעותי ליצירת חוויה טובה לכל מי ששט אתו, הוא הקפטן וכל האחריות עליו. זהו מקצוע שצריך ללמוד בבית ספר ייעודי, ואז גם יש התנסות מעשית בטרם מקבלים את התעודה הרשמית. המסגרת ההפלגות של חברת גל ונעמה יאכטות להשכרה הסקיפר גם מפיק הצעות נישואין על יאכטה, הכוללות הפתעה מיוחדת לזוג.

אם כך, איך אפשר לתכנן הצעות נישואין על יאכטה? ובכן, כשאתם שוכרים את היאכטה של גל ונעמה יאכטות להשכרה, אתם יכולים לבקש להפיק לכם הצעת נישואין. במהלך ההפלגה הסקיפר יפנה אתכם לשבת על הסיפון, ומאחוריכם יפתח בהפתעה שלט גדול עם הכיתוב "אהובתי התנשאי לי?" ויסובב אתכם לצילום, כך שההפתעה תהיה מושלמת.

חוויה של הצעות נישואין על יאכטה כמתנה למי שאוהבים

יש לא מעט אנשים שחולמים לעשות הצעת נישואין בים, וכשהם בים ורואים את היאכטות שמפליגות באופק הרחוק, הם חולמים לעשות את ההצעה בלב ים על יאכטה, אבל לא מודעים לכמה זה פשוט. חכו לאירוע מיוחד כמו יום הולדת, ותנו לבת הזוג שלכם מתנה שובר לשייט עם גל ונעמה יאכטות להשכרה, כמובן שלא לספר מה אתם מתכננים. זו מתנה מדהימה, לכל מי שחוגג יומולדת. אגב, זה מסוג המתנות שמשמחות מאוד את מי שמקבל אותן וגם את כל מי שמסביב: אף אחד כמעט לא עולה לבד על יאכטה לשייט. לכן, תוכלו לצרף את שאר בני המשפחה לבילוי על היאכטה, ולעשות מזה יום כיף משפחתי, כשבמהלך השייט תפתיעו את כולם ובמיוחד את בת הזוג עם הצעת נישואין מדהימה.

הצעות נישואין על יאכטה – לאן מפליגים?

אם אתם מתכוונים לערוך הצעת נישואין בבילוי השייט הבא שלכם, כדאי לבחור במסלול שייט ארוך יותר, כדי שיהיה לכם מספיק זמן כדי להיערך בהתאם להפקה, אבל גם קצת לנוח ולבלות עם שאר בני המשפחה שתזמינו על הסיפון. ואם זה מעניין אתכם מעבר לייחודיות של הפלגת יום אחד בלבד, אתם יכולים להתייעץ עם הסקיפר של חברת גל ונעמה יאכטות להשכרה במהלך ההפלגה ולשאול אותו איך מארגנים חופשת שייט ארוכה יותר.

גל ונעמה יאכטות להשכרה מזמינים אתכם להפיק הצעות נישואין על יאכטה, עם הדרכה מלאה לפני השייט והפקה מפתיעה בלב ים.

גל ונעמה יאכטות להשכרה 0504600470

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*