כיצד להתמודד עם עבירות מין?

כיצד להתמודד עם עבירות מין?

חקירה על תקיפה מינית יכולה להיות אירוע מלחיץ מאד. במקרים מסוימים, היא אף עלולה להלחיץ את הנחקר עד כדי כך שהוא יאמר מילים שלא רק שאינן מועילות לתהליך שלו, אלא אף כאלה הפוגעות בתהליך.

אין ספק כי חקירה כשלעצמה היא תהליך מלחיץ המעמיד את האדם בפני תנאים לא פשוטים ועליו להגיע לחקירה כשהוא מוכן ומכוון לענות על כל השאלות שהוא עתיד ועשוי להישאל. ללא הכנה מתאימה, האדם הנחקר בחקירה על עבירת מין עלול להפליל את עצמו ולהעמיד את עצמו במצבים לא נעימים. על מנת להימנע ממצבים אלו, יש להגיע לחקירות כשאתם מוכנים מראש ויודעים אילו שאלות אתם עלולים להישאל.

עורך דין פלילי במרכז הוא האדם לפנות אליו במקרה של זימון לחקירה בנושא עבירות  מין, שכן עורך דין במרכז המטפל במיוחד בעבירות מין יכול להיות הרבה יותר אפקטיבי עבור אדם המועמד לחקירה, כאשר הוא מכיר את המקרה ויכול להנחות את הנחקר לקראת החקירה. באופן זה, עלולות להימנע הרשאות לא רצויות ומסקנות שאינן תואמות את שהתרחש במציאות הלכה למעשה.

עם התרבות מספר התלונות המוגשות בגין תקיפות מיניות, יש צורך הולך וגובר בעיגון התחום בחוק וכן בקבלת עזרה מקצועית מעורך דין בעל ניסיון המכיר את התחום ויודע כיצד להתמודד עם מקרים שונים והתפתחויות הנוגעות לחקירות בתחום עבירות המין.

כל תחום משפטי הינו עולם בפני עצמו: יש לו את ההיסטוריה המשפטית שלו, החוקים התקדימיים שנחקקו בעקבות פסיקות דין שונות, מקרים ששינו את התפתחות המשפט הישראלי ועוד. כל אלו משפיעים על עולם המשפט, על הנורמות המשפטיות באותו התחום, על הדרך בהם כל אלו פועלים וכן על ההתפתחויות העתידיות של עולם המשפט בתחום הספציפי.

מסיבות אלו, בחירה בעורך דין המייצג בתחום של עבירות מין הינה לא רק חיונית אלא גם חלק מהותי מהתוצאות במשפט. באופנים שונים, יהיה קל הרבה יותר להתמודד באמצעות הנחייה של עורך דין מקצועי המכיר את ההליכים, כמו גם את עורכי הדין הפעילים בתחום, השופטים הפעילים בתחום וכן את הנהגים המקובלים.

ההנחיות שיינתנו על ידי עורך דין פלילי במרכז שיעביר אתכם את כל התהליך של הכוננות לחקירה יכולות לסייע משמעותית בהשגת התוצאות הרצויות מבלי להתפשר על השם הטוב שלכם ועל המצב הנפשי שלכם לאורך הדרך. משמעות הדבר היא כי אתם לא צריכים יותר לדאוג כל היום לתוצאות ותוכלו להיות נינוחים בידיעה כי גם אם יתקילו אתכם בשאלות שלא ציפיתם להן – אתם מגיעים מוכנים.

היתרון המשמעותי של עורך דין פלילי במרכז בעת מתן הנחיות להתמודדות במקרים של זימון לחקירה בעקבות חשש לעבירת מין הוא השקט הנפשי המתקבל לכל אורך הדרך בידיעה כי אתם עושים את המקסימום ומונחים בידיים מקצועיות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*