לוגו של חברה – כמה זה חשוב ומשמעותי ולמה?

לוגו של חברה – כמה זה חשוב ומשמעותי ולמה?

לוגו של חברה הוא לא מעשה האלמנט הגרפי המזוהה ביותר עם החברה, המותג, המוצר וכן הלאה. יש עסקים רבים שלא מתייחסים ברצינות לכל נושא של לוגו של חברה, אבל מדובר בפרט חשוב במיוחד מהפן השיווקי והמיתוגי של כל עסק. לוגו ייחודי שמתאים באופיו העיצובי לעסק ומתכתב איתו יכול להיות זכיר יותר ומוכר יותר ללקוחות פוטנציאליים. ישנם לוגואים שאנחנו יכולים לזהות מקילומטרים כמו הלוגו של אפל, קוקה קולה, שטראוס וחברות ותיקות נוספות. מה שמוסיף לחשיבות הרבה של לוגו טוב שנשאר לאורך שנים עם המותג.

לוגו של חברה – איך מתחילים?

כמו כל אלמנט גרפי לא כדאי שסתם אדם ללא כישורים יכין את הלוגו שלכם, התוצאה עלולה להיות חובבנית ואתם עלולים להיתקע עם לוגו לא מתאים לתקופה ארוכה. לכן בשלבים הראשונים של תכנון ויצירת לוגו מומלץ תמיד ליצור קשר עם אנשי מקצוע בתחום כמו אנזלביץ – סטודיו לוגו לחברות. כשעובדים עם סטודיו מקצועי לעיצוב המענה שמקבלים הוא כמובן יותר מקצועי ותואם לצרכים הספציפיים שלכם ושל העסק שלכם. לכן, חשוב מאד שבתחילת התהליך תציגו את העסק שלכם, את קהל היעד שלכם, את התחום בו אתם עוסקים, את הזירה התחרותית וכל פרט שיכול לעזור בעיצוב הלוגו שלכם. חשוב שהלוגו יעוצב בהתאמה לכם ולעסק שלכם ושתרגישו חיבור בין המיתוג לבין העסק.

למה משמש לוגו של חברה?

לוגו של חברה הוא בעל שימושים רבים כמו מיתוג האתר הרשמי של העסק, מיתוג לכרטיסי ביקור, מחברות, דפי מכתבים, מיתוג בבאנרים, בעמודים של המותג ברשתות החברתיות ועוד. הלוגו משמש למעשה לזיהוי של העסק שלכם בכל הפלטפורמות הדיגיטלית וגם בדפוס. לכן, חשוב שהלוגו שמעוצב לכם יתאים לכל הפלטפורמות ויהיה מספיק איכותי לשימוש דיגיטלי ושימוש מודפס. כאשר עובדים עם חברה שמתמחה ביצירת לוגואים כמו אנזלביץ – סטודיו לוגו לחברות, אפשר לבקש מהם לקבל את הלוגו באיכות לכל התוצרים.

טיפים ליצירת לוגו

לוגו מקורי וייחודי – בתהליך יצירת הלוגו שלכם חשוב שתקפידו שהלוגו שלכם יעוצב בנראות ייחודית לכם ומותאמת לשפה שלכם. לשם כך חשוב שלא תשתמשו בתבניות גנריות שמצאתם באינטרנט או בתמונות שהעתקתם ממקור אחר בעת עיצוב הלוגו. חשוב שהלוגו יהיה למעשה יצירה מקורית עבורכם, גם לשם הזיהוי והבידול וגם מבחינת זכויות יוצרים.
קצבים איכותיים – אל תשכחו לבקש ממעצב הלוגו שלכם לקבל את הלוגו בקבצים איכותיים על מנת שתוכלו לעשות בו שימוש במגוון פלטפורמות. רצוי שהפורמט של הלוגו יהיה פורמט המכונה וקטורי, כך אפשר להגדיל את הלוגו ולעשות בו שימושים שונים מבלי שיאבד מהאיכות שלו.
לוגו שיתכתב עם השפה שלכם ושל המותג שלכם – חשוב מאד שהלוגו שמייצרים לכם יהיה בהלימה עם ערכי המותג והסגנון ברמה העיצובית.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*