למה כדאי לפנות לשירותיו של עורך דין תאונת דרכים?

למה כדאי לפנות לשירותיו של עורך דין תאונת דרכים?

במקרה של תאונת דרכים ובכל הנוגע לנושא של פיצויים לנפגעי תאונות דרכים, חשוב מאוד לדעת שהתביעה שלכם תתנהל בצורה הטובה ביותר וכן, תקבלו את הפיצויים הגבוהים ביותר רק אם תבחרו בליווי וייצוג של עורך דין תאונת דרכים מקצועי ומומחה בתחום זה, על ותק וניסיון. חשוב אוד להבין באיזה מקרים ניתן לתבוע בגין תאונת דרכים וכן מהן ארבע עילות התביעה נגד ארבעה גופים שונים שניתן לתבוע בגין תאונת דרכים. במאמר הבא תקבלו את כל המידע המדובר.

את מי אפשר לתבוע בגין תאונת דרכים?

ניתן לתבוע בגין תאונת דרכים 4 גופים:

ראשית כל ניתן לתבוע את חברת ביטוח. עו"ד תאונת אופנוע או עורך דין תאונת דרכים יכול להבהיר לכם שאתם אתם נהגים או נוסעים ברכב מנועי או אופנוע ונפגעתם באופן גופני או נפשי תהיה לכם עילה לקבלת תביעה פיצוי נפגעי תאונת דרכים נגד חברת הביטוח של הרכב או האופנוע שהיא למעשה פוליסת ביטוח חובה. כמובן שיש צורך באישורים שונים המעידים כי נפגעתם בתאונת דרכים וכן יש צורך להוכיח את רמת הפגיעה שלכם בתאונה זאת.

ניתן להגיש תביעה גם נגד המוסד לביטוח הלאומי וזאת במידה ומדובר על תאונת דרכים שמהווה גם תאונת עבודה. במקרה הזה יהיה צורך להגיש תביעה למחלקת לנפגעי עבודה. ישנם מקרים ניתן גם להגיש תביעה לנכות כללית או תביעה לניידות או תביעה לסיעוד או שירותים ממיוחדים. במידה של פטירה בגין תאונת דרכים ניתן להגיש תביעה למחלקת שארים לקבלת קצבת שארים.

ניתן לתבוע בגין אובדן כושר עבודה או פנסיית נכות. כיום לאחר חוק פנסיית חובה לשכירים ועצמאים כמעט לכל העובדים במשק יש פנסיה שבמסגרתה יש רביד כיסוי עבור פנסיית נכות שעשויה להקנות קצבת נכות חודשית לאחר תאונת דרכים. עורך דין תאונת דרכים מקצועי יבדוק את כל הכיסויים של הניזוק בתאונת דרכים לרבות קיומה של פוליסת אובדן כושר עבודה מול חברות הביטוח שניתן לתבוע.

בתביעה בפוליסת שברים, פוליסת נכות מתאונה או תאונות אישיות, עורך הדין ימליץ לכם לבדוק האם יש כיסוי בפוליסת פרט או בפוליסות קבוצתיות של הנפגע לרבות פוליסות שעליהן משלמים בן או בת הזוג ולתבוע גם אותם בגין תאונת הדרכים.

באיזה מקרים כדאי לבחור בשירותיו של עורך דין תאונות דרכים קשות?

עורך דין תאונות דרכים קשות הוא למעשה עורך דין מקצועי ומנוסה בתחום פגיעות רב מערכתיות. מדובר על מקרה של תאונה שבו לניזוק אחד יש מספר רב של פגיעות בגין תאונת דרכים אחת. הפגיעות יכולות להיות במספר חלקי גופו וכן במספר תחומים רפואיים שונים. לא פעם יש צורך בכמה וכמה מומחים בתחומים רפואיים שונים בכדי לקבוע אחוזי נכות של אדם שנפגע בתאונת דרכים באופן רב מערכתי. לכן, אין ספק שבמקרים שבהם נפגע אדם בצורה רצינית ממש בתאונת דרכים ויש צורך לקבל את מקסימום הפיצויים עבורו מכל גורם שניתן לתבוע, יש לבחור עורך דין תאונות דרכים מקצועי ומנוסה אשר יכול לסייע להוכיח בצורה הטובה ביותר את מגוון הפגיעות של האדם.

כיצד תבחרו עורך דין תאונות דרכים?

אם אתם תוהים כיצד תבחרו עורך דין תאונת דרכים, כדאי מאוד שתקפידו על כמה דברים חשובים: ראשית כל, עליכם לבחור עורך דין מקצועי ביותר. מעבר לכך, חשוב מאוד לוודא כי עורך הדין עסק לא מעט שנים בתחום וכי הוא בקיא בו באופן פנומנלי. כדאי לבדוק האם הוא עובד במשרד גדול או במשרד קטן יותר. הדבר החשוב ביותר הוא ללא ספק המלצות של לקוחות. כדאי מאוד לבדוק האם אתם מכירים אנשים אשר נעזרו בשירותיו של עורך הדין בתביעות בגין תאונות דרכים והוא אכן הפיק עבורם את הפיצוי המקסימלי מכל גוף אותו תבע. כמובן שאם אתם לא מכירים באופן אישי לקוחות של עורך דין כזה או אחר, כדאי מאוד שתבדקו באינטרנט האם אתם יכולים לקבל המלצות אותנטיות אודות עורכי דין. מעבר לכך, כדאי מאוד שתיפגשו עם עורך הדין באופן אישי ותתרשמו ממנו וכן תבחנו את האינטראקציה בינכם לבין עורך הדין. עליכם להרגיש שאתם יכולים לסמוך על עורך הדין כי הוא אמין ומקצועי.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*