למה עיריית ק.גת סוגרת את מתחם שוק הירקות?

למה עיריית ק.גת סוגרת את מתחם שוק הירקות?

השבוע בתאריך 27.11.22 פרסמה עיריית קרית גת בעמוד הרישמי שלה בפייסבוק כי עקב דרישות כיבוי אש יסגר בסוף חודש דצמבר הקרוב מתחם שוק הירקות. לא כתוב לכמה זמן ומה הליקויים שיש לתקן במתחם. ניסינו לברר.

בשנת 2012 הסתיים שיפוץ השוק העירוני ברחוב הזית בעלות של מיליוני שקלים. אך לטענתם של תושבי העיר והסוחרים בשוק, העבודות בוצעו ובמשך השנים הסוחרים נותרו ללא גג תקני המגן עליהם בחודשי החורף מגשם ובחודשי הקיץ מהשמש הקופחת.

ממערכת kg4u פנינו לתגובתה הרשמית של הדוברות הארצית לכיבוי והצלה: "עקב כשלים במערכות בטיחות אש במקום (קירוי לא תיקני, מערכת חשמל פיראטי). התקיימה פגישה עם מנכל"ית הרשות וממלאת מקום מנהל חכ"ל לגבי הפערים, הרשות עקבות כן החליטה לסגור את המקום עד טיפול הפערים."

חשוב לציין כי השוק מפרנס סוחרים רבים ומשרת את תושבי העיר הזוכים לתוצרת טרייה של פירות וירקות מידיי שבוע. לסגירת השוק יש השלכות רבות הן על הסוחרים והן על התושבים.

הסוחרים מוסרים כי נושא הקירוי והטיפול בשוק העירוני, זהו עניין שדובר עליו רבות ובכל שנה לקראת החורף צצות בעיות סביבו.
מקווים שהנושא יטופל ובהקדם.

מערכת קרית גת פור יו מעדכנת כי כבר בחודש יולי חבר מועצת העיר, עו"ד שי זולדן העלה את הנושא בפני מועצת העיר. לדבריו הוא העלה בקשה מסודרת ומנומקת שאף אושרה ברוב ע"י מועצת העיר לטובת הקצאת תקציב עירוני לבניית גג תקני וראוי ותיקון הליקויים הקיימים במקום אך בפועל חצי שנה עברה וכלום לא קרה.
לצערם של תושבי העיר השוק עתיד להסגר עקב ליקויים וכשלים בטיחותיים.

עו"ד שי זולדן שלח את תגובתו: "מדובר במחדל אישי של אבירם דהרי, אני לא מבין מה הבעיה לטפל בבעיה כל כך פשוטה, העלות של הגג זניחה, תושבי קרית גת ואנשי השוק סובלים מניהול כושל שלו. חבל שהוא לא רואה את טובת התושבים לנגד עינו.
אני ושותפי יקיר שינדלר נמצא פתרון במהרה."

פנינו לדוברות עיריית ק.גת, הם בחרו שלא להגיב.

התמונה הראשית נלקחה מעמוד הפייסבוק של עריית קרית גת.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*