מהי תוכנת CRM

מהי תוכנת CRM

כיום חשוב מאוד לספק ללקוחות שירות מקצועי ויעיל יותר. זאת תוכלו לעשות באמצעות כלים טכנולוגיים מתקדמים שיסייעו לכם לשפר את השירות בארגון שלכם, לייעל את תהליכי העבודה, לקצר את זמני ההמתנה של הלקוחות ועוד. לקוחות שבעי רצון בונים חברה עשירה וגדולה ולכן כדי להגיע לשם או כדי לנהל חברה כזו באופן שוטף בצורה מקצועית ונכונה ככל הנראה תצטרכו מערכת  CRM.

אילו כלים שונים יכולה לכלול מערכת CRM?

על אף שמרבית מערכות הCRM המובילות כיום כוללות מגוון רחב של כלים (כולל אלה שנזכיר כאן בעוד רגע) עדיין תמצאו שמערכות CRM שונות עשויות לכלול כלים שונים או להתמחות בכלים מסוגים שונים שיהיו יותר מפותחים ממערכות אחרות. את ההתאמה לצרכי העסק צריך לעשות באופן אינדיבידואלי בהתאם לצרכי הארגון שלכם, מבנה הארגון ואופן העבודה וההתנהלות שלכם מול הלקוחות ועם תשתיות החברה. לצורך כך מומלץ להתייעץ עם חברה מקצועית המתמחה בהטמעת מערכות CRM לצרכי הארגון.

  • ניהול לקוחות – כאשר אדם מסוים רכש מכם מוצר או שירות הוא הופך להיות הלקוח שלכם. הלקוחות הם הדבר החשוב ביותר בכל עסק וכל הפעילות של העסק נועדה כדי לרצות אותם ולספק להם את הטוב ביותר. באמצעות מערכת CRM מקצועית תוכלו לנהל את הלקוחות בצורה יעילה ונוחה יותר, לספק שירות לקוחות מהיר יותר, קיצור זמני המתנה לנציג, הפעלת אוטומציות שונות המשפרות את תהליכי הטיפול בלקוחות בארגון ועוד. במערכת כמובן יתועד כל המידע הקשור ללקוח ויאפשר העלאה מהירה של כרטסת הלקוח לפני, במהלך ולאחר השיחה עמו.
  • ניהול לידים – עוד לפני שהם הופכים ללקוחות, האנשים המשאירים לכם פרטים באתר החברה או בתשתיות אחרות שלכם ומתעניינים במוצרים/בשירותים שלכם נקראים לידים. אותם אנשים ככל הנראה מתעניין במה שיש לכם להציע וזקוקים למידע נוסף, מתלבטים מה לרכוש וזקוקים לייעוץ מקצועי או פשוט רוצים לדעת שיש מענה אנושי מאחורי אתר החברה.
  • ניהול משימות – באמצעות תוכנת CRM הכוללת בין היתר כלי לניהול משימות ניתן לבצע את העבודה בצורה אפקטיבית ויעילה יותר. מלבד תיעוד המשימות וסימונן בתוכנה הרי שניתן הרי שניתן ליצור ולנתב משימות בין העובדים, לשלוח משימות לתגבורים ועוד.
  • הנהלת חשבונות – בכל מערכת CRM שמכבדת את עצמה יש חיבור למערכת הנהלת חשבונות המאפשרת הנפקה של חשבונית וקבלות ללקוחות. אלה מסונכרנות עם המידע במערכת, עם ההזמנות של הלקוחות וכמובן יכולות להתחבר גם למערכות סליקת אשראי לצורך חיוב הלקוחות אונליין או בטלפון.

למערכות CRM יש יתרונות וחסרונות:

למערכות CRM שונות יש יתרונות וחסרונות ולכן חשוב מאוד יהיה לשכור את שירותיה של חברה מקצועית המתמחה בהטמעת מערכות CRM לחברות וארגונים. כך תוכלו לוודא שאתם מתאימים את הכלים השונים והשימוש במערכת לצרכים שלכם לעבודה יעילה ומקצועית יותר בארגון שלכם.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*