מהפך בקריית גת: שינדלר מביס את דהרי

מהפך בקריית גת: שינדלר מביס את דהרי

רוחות של שינוי נושבות בקריית גת לקראת הבחירות המקומיות. סקר דרמטי שפורסם בסוף השבוע החולף חושף לראשונה נקודת תורפה בכהונתו של אבירם דהרי, ומותיר את תומכיו בהלם.
הסקר, שנערך על ידי מכון דיירקט פולס בראשותו של הסוקר המוערך מומו פילבר, מצביע על יתרון משמעותי למועמד יקיר שינדלר על פני דהרי.
42% תמיכה לשינדלר לעומת 34% בלבד לדהרי – ממצא מפתיע לאור עשרים שנות כהונה רצופות של דהרי בקריית גת.
בפוסט שפרסם שינדלר לאחר פרסום התוצאות, מתואר הסקר כ"מהפך" וקרא למועמדים האחרים להצטרף אליו כדי "להבטיח את תבוסתו של דהרי".
בפוסט נכתב "אני שוב קורא לחבריי המועמדים כפיר סויסה ויגאל וינברגר: בואו לא ניתן לאף קול ללכת לפח – דהרי מתקשה לקבל 40% הדרושים לניצחון בסיבוב הראשון, ואם נתאחד הוא לעולם לא יוכל לקבל 50% במרוץ ראש-בראש. שי ואני עשינו את הצעד הראשון, בואו נבדוק יחד בסקר מי הוא בעל הסיכויים הגבוהים ביותר להחליף את דהרי, ונבצע איחוד".
בסיום הפוסט מבטיח שינדלר "יחד נוביל את קרית גת לעידן של הישגים והצלחות".


מאז הכריזו יקיר שינדלר ושי זולדן על איחוד הכוחות, ביניהם, ניכרת עלייה משמעותית בתמיכה במועמדותם המשותפת מצד תושבי קריית גת. סקרי דעת קהל שנערכו במהלך החודש האחרון מצביעים על מגמה ברורה של גידול באחוזי התמיכה ב"ביצועיסטים", על חשבון מועמדים אחרים.
נראה שהאיחוד התקבל בברכה על ידי אחוזים גבוהים מתושבי העיר, שרואים בכך תקווה לשינוי המיוחל ולסיום עידן דהרי. בתגובות התמיכה ברשתות החברתיות כותבים תושבי העיר כי שיתוף הפעולה בין השניים משדר אחדות ובשלות פוליטית, ומעיד על כוונתם הכנה לפעול למען טובת כלל האוכלוסייה בעיר.
אמנם נשאר פרק זמן ניכר עד יום הבוחר, בו ינסה דהרי לייצב את מעמדו, אך הסדק נפער. תומכי 'הביצועיסטים' של שינדלר וזולדן נצפים ברחובות העיר עוברים מבית לבית פוגשים את התושבים, מקיימים חוגי בית, וממלאים את השכונות בשלטי תמיכה במועמדותו של יקיר שינדלר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*