מה התפקיד של עורך דין משרד הביטחון

מה התפקיד של עורך דין משרד הביטחון

לכל עורך דין תפקיד חשוב ומשמעותי בייצוג של כל אדם מול גופים רבים, ובתהליכים בירוקרטיים. כאשר מדובר על עורך דין משרד הביטחון מדובר באחד מהתפקידים הרגישים ביותר. לרוב, מדובר על תביעות של משפחות שכולות, נכי צה"ל המבקשים לקבל פיצויים לטיפולים ותרופות ואנשים שלמעשה נפגעו בשירות הצבאי שלהם על כל מגוון התפקידים במשרד הביטחון החל משירות סדיר בצבא ההגנה לישראל ועד לתפקידים שונים במשרדים עצמם, במשטרה או בשירות בתי הסוהר. לתפקיד זה יש חשיבות גבוהה במיוחד ואם אתם שוקלים להגיש תביעה למשרד הביטחון, רצוי שתעשו זאת באמצעות אנשי מקצוע וותיקים בתחום, להם ניסיון בתהליכים אלו ובבירוקרטיה הרלוונטית.

חשוב שיהיה לכם על מי לסמוך לאורך כל הדרך

כאשר מדובר על תביעה באמצעות עורך דין משרד הביטחון חשוב לדעת שמדובר על כל סוג שירות במשרד הביטחון. אם נפגעתם במהלך השירות במשרד הביטחון בין אם בתפקידים בצבא ההגנה לישראל, בסדיר או בקבע, בין אם בחשיפה לסיטואציות אלו ואחרות במסגרת שירות משרד הביטחון בתפקידים מסווגים אחרים ובין אם בשירות בתי הסוהר או המשטרה, או אם הנכם משפחה שכולה על מנת שתוכלו לממש את הזכות שלכם לקבלת הגדרה כנכי צה"ל ולקבלת הזכויות הרלוונטיות אליכם חשוב שתהיו מיוצגים על ידי עורכי דין מקצועיים. עורך דין משרד הביטחון מומחה ומקצועי מכיר היטב את המערכת ויוכל לפעול עבורכם לקבלת הפיצוי המקסימלי והטוב ביותר, למימוש הזכויות שלכם. כי חשוב שיהיה לכם על מי לסמוך, ותקבלו את ההדרכה, הליווי והתמיכה הטובים ביותר.

מאיפה מתחילים את התביעה?

אם הגעתם עד כה, אנו מקווים שאתם כבר מבינים שחשוב שתהיו מלווים בעורכי דין המתמחים בנושא זה. לאחר התחלת התהליך באמצעות עורך דין משרד הביטחון את התביעה מגישים אל קצין התגמולים שמשרדו נמצא בתוך אגף השיקום במשרד הביטחון. בתוך תיק התביעה כוללים פגיעות מנטליות ופגיעות פיזיות שנגרמות בזמן מילוי התפקיד בשירות הביטחון, בדרך אל מילוי התפקיד ובחזרה ממנו וכמו כן, גם בחופשות מאושרות. אם אלו פציעות או חבלות שחולפות התובעים לא זכאים לקבל פיצויים. אך אם ישנן אחוזי נכות התובעים זכאים לקבל תגמולים בהתאם לחומרת הפגיעה. הליווי המקצועי בתהליך זה באמצעות אנשי המקצוע הוא חשוב ואף קריטי וזאת על מנת שבאמת התובעים יוכלו לקבל את מלוא הפיצויים המגיעים להם. בין אם אלו פציעות המצריכות המשך טיפול תרופתי או רפואי, מצב מנטלי המצריך ליווי פסיכיאטרי או פסיכולוגי או משפחות שכולות שצריכות להתמודד עם אובדן יקיריהם למשך כל החיים.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*