מחיר הדפסה על עץ – כמה זה עולה ומה עוד צריך לדעת?

מחיר הדפסה על עץ – כמה זה עולה ומה עוד צריך לדעת?

אם אתם רוצים להדפיס תמונה, בין אם לקישוט הבית ובין אם כמתנה חגיגית, אתם תתקלו במספר אפשרויות שונות שקיימות כיום. כיום עם התפתחות הטכנולוגיה בתחום, קיימות שיטות שונות להדפסה ואפשר להדפיס על עץ, על קנבס ועל מוצרים שונים כמו כוסות, חולצות, סינרים וכו' בלי בעיה. אז איך תדעו מה השיטה שמתאימה לכם? והאם מחיר הדפסה על עץ או על קנבס הוא הפרמטר היחידי שצריך לבחון? ננסה לענות על כל השאלות.

מחיר הדפסה על עץ לעומת אפשרויות אחרות

אם מה שחשוב לכם זה המחיר, חשוב לדעת שהנושא של מחיר הדפסה על עץ מורכב מפרמטרים שונים כמו גודל התמונה, עובי העץ, כמות ההדפסות וכן הלאה ולכן קשה להשוות בין מחיר הדפסה על עץ למחיר הדפסה על קנבס לדוגמה. במידה ואתם מעוניינים לקבל החלטה על איזה חומר להדפיס כדאי לבדוק גם את השיקולים האחרים.

הדפסה על עץ – יתרונות

בכל הדפסה שתבחרו לעשות כנראה שאחד הדברים שיהיו חשובים לכם זה שההדפסה תצא ברורה ואיכותית. כאשר מדובר בהדפסה על עץ, אחד היתרונות הוא שההדפסה יוצאת ברורה ומדויקת. מבחינת מחיר הדפסה על עץ היא לרוב משתלמת יחסית לאפשרויות אחרות. הדפסה על עץ אפשרים במגוון גדלים כך שתוכלו לייצר את הגודל המושלם להדפסה שלכם. והיתרון אולי הגדול ביותר להדפסה על עץ הוא שההדפסה מחזיקה לאורך זמן רב, העץ הוא חומר עמיד ואיכותי כך שאתם יכולים להיות בטוחים שתהנו מההדפסה הזו לאורך זמן. הדפסות על עץ מאפשרות גמישות בכל הנוגע לעיצוב הסופי של המוצר, אפשר להגיע לרמת דיוק כזו שההדפסה נראית כמו צילום. אפשר להדפיס על עץ גם תמונות אישיות אבל גם לוגואים של עסק לדוגמה. את ההדפסה על העץ שתבחרו להדפיס תוכלו להעמיד בבית שלכם כפריט עיצובי, במשרד או להעניק כמתנה למישהו שאתם אוהבים.

מה התהליך להדפסה על עץ?

כדי להדפיס על עץ ראשית כל כדי שתבחרו את התמונה שאתם מעוניינים להדפיס. זו יכולה להיות תמונה אישית שצילמתם או עיצבתם או תמונה ממאגר תמונות, אפשר להוסיף הקדשה או להשאיר את התמונה כפי שהיא. את התמונה הנבחרת אתם תעבירו דרך אתר האינטרנט של בית הדפוס. שם תקבלו הנחיות מדויקות לגבי גדלי הקבצים והאיכות שלהם. לאחר שליחת התמונה תוכלו לבחור את גודל ההדפסה ותקבלו את המחיר הסופי ועלות משלוח. את המוצר תוכלו לקבל בדרך כלל במשלוח עד הבית, באיסוף עצמי או בנקודת איסוף.

איזה עוד סוגי הדפסות יש?

מלבד הדפסה על עץ אפשר להדפיס גם תמונות על קנבס, על נייר צילום וכן הלאה וכמובן גם על מוצרים תלת מוחשיים כמו סינר למטבח, ספל, שלט לדלת וכן הלאה, האפשרויות בלתי מוגבלות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*