מיהן חברות תשתית האינטרנט המובילות בארץ?

מיהן חברות תשתית האינטרנט המובילות בארץ?

בישראל ישנם כמה חברות אשר מספקות שירותי תשתית אינטרנטית. תשתית אשר עליה ניתן להעביר מידע בין מחשבים ובעצם לגלוש באינטרנט. חשוב לציין שקיימות מגוון של ספקיות אינטרנט אולם למרביתן אין תשתית של סיבים או נחושת אשר דרכה ניתן לגלוש ולכן בכתבה זו נתמקד רק בחברות המובילות שיש להן תשתית.

בזק

בזק הינה חברה אשר מחזיקה בתשתיות אינטרנטיות. החברה, אשר הייתה ידועה בזכות שירותי הטלפוניקה עד שנות השמונים המאוחרות, מעניקה שירותי אינטרנט למגזר הפרטי והעסקי. ניתן לשכור ראוטר מן החברה לשם ביצוע התחברות לאינטרנט בעזרת WIFI והיא מוכרת בשנים האחרונות בעיקר מהפרסומות

אנלימיטד

חברת אנלימיטד הינה החברה המובילה בישראל בתחום תשתית האינטרנט בזכות ההתמקדות שלה באינטרנט בטכנולוגיה המתקדמת ביותר: הסיבים האופטיים. אנלימיטד, אשר עובדת בשיתוף פעולה עם החברות המובילות במשק הישראלי, מעניקה פתרונות איכותיים לגלידה אינטרנטית איכותית. החברה, אשר מחזיקה לקוחות נאמנים כבר מיומה הראשון, נמצאת במגמת צמיחה אדירה בשנים האחרונות בזכות הפריסה היום יומית של הסיבים האופטיים. למעשה, העובדה שהיא מובילה את הטכנלוגיה בישראל, הפכה את חברת אנלימיטד לשם נרדף לאינטרנט מהיר.

פרטנר

פרטנר הינה חברה אשר הגיע לישראל אי שם בשנות התשעים כאשר והתמקדה במכירה של טלפונים סלולריים וקווים סלולריים. בשנים האחרונות מציעה החברה גם שירותי טלוויזיה ואינטרנט. לפרטנר ( או בגלגול הקודם שלה אורנג') יש ניסיון וידע בתחום הטלפוניקה הסלולרית אולם האינטרנט הוא לא ההתמחות שלה.

סלקום

עוד חברה אשר התמחתה בתחום הטלפונים הסלולריים וניסתה לעשות את המעבר לשירותי האינטרנט המהיר היא סלקום. בדומה לפרטנר, גם כאן מדובר בחברה שנמצאת מעבר לשיא שלה והרווחיות שלה כבר אינה רבה כמו לפני השינויים בעולם הסלולר. בעקבות כך, מנסה החברה בשנים האחרונות לנסות ולחדור לשווקים חדשים בתחום התוכן

הוט

הוט הינה חברה אשר במהות שלה נוצרה בכדי לספק שירותי טלוויזיה והוקמה על חורבות מתב וכו'. החברה המתחרה הגדולה ביותר של הוט היא חברת יס אשר גם היא מספקת שירותי תוכן. החברה אשר פנתה בשנים האחרונות לשירות הסלולר והאינטרנט, נודעה בלא מעט מקרים עקב בעיות בשירות הלקוחות.

לסיכום: בישראל יש חמישה חברות אשר עוסקות בשירותי אינטרנט ועוד מגוון של ספקיות בתחום. בשנים האחרונות, מרביתן מנסות להתחבר לעולם הסיבים האופטיים משום שמדובר בטכנולוגיה המתקדמת ביותר שיש. החברות שיצליחו להטמיע את הטכנולוגיה של חברת אנלימיטד, יזכו להיות בטופ.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*