מצב הפשיעה בעיר: הבשורות לא טובות

מצב הפשיעה בעיר: הבשורות לא טובות

התחושה שבשנים האחרונות המשילות נשחקה והבטחון נפגע, התושבים מרגישים פחות בטוחים.

בתקופה האחרונה מתפרסמים נתונים על הפשיעה הארץ ובדרום. בישיבת מועצת העיר האחרונה הגיע מפקד תחנת משטרת קרית גת סנ"צ שלמה דראי, לספר על מצב הפשיעה בעיר והבשורות לא היו טובות.
יש יותר פשיעה, אחוזי הפשיעה עולים בעשרות אחוזים.
סנ"צ שלמה, שעשה תפקידים רבים ומאתגרים במשטרה הגיע לפני כ5 חודשים לעיר שלנו עם נחישות וניסיון רב לעשות סדר בעיר ובמרחב שלנו.

קרדיט צילום: תמונות מתוך דף הפייסבוק של העיריה.

סנ"צ שלמה הציג מצגת מפורטת לחברי מועצת העיר. לדבריו לצד הגידול בפשיעה היו לשמחתנו תפיסות שמבצעים השוטרים בעבודה קשה.

שוחחנו עם שי זולדן, חבר המועצה שמעלה את נושא הבטחון שוב לסדר היום, "לנו תושבי העיר קרית גת מגיע בטחון. בשנים האחרונות אבירם דהרי פגע בבטחון שלנו, וזו לא סיסמא.
שנים שאבירם החליש את השיטור העירוני ושיתוף הפעולה עם המשטרה.
הוא הוריד לפני שנים את המחסומים מהכניסות לעיר שפעלו בכל לילה וצמצמו באופן משמעותי את הפשיעה. זמנים מסוכנים עוברים עלינו ועוד עתידים לבוא וזה לא סוד.
קרית גת נמצאת על קו תרקומיא, פועלי בניין רבים ובניהם שבח"ים. צריך בדחיפות להיערך לסיכונים הגדולים כמו רעידות האדמה וסבבי הלחימה.

יש צורך נוסף להתקין יותר מצלמות ברחבי העיר, "תמונה אחת טובה מאלף מילים" אמר מפקד התחנה בישיבת המועצה. מצלמות מביאות לתפיסות מבצעי הפשעים.

זולדן מוסר כי שלח מכתב בהול לראש העיר עם ההצעות והפתרונות שיש לקדם. ועומד על כך שהוא ויקיר שינדלר יפעלו לכך מיד לאחר הבחירות".תמונה מתוך כתבה בערוץ 11

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*