סופטשלים בחורף: לא רק לחיילים

סופטשלים בחורף: לא רק לחיילים

אין פלא שסופטשלים הפכו לפריטי לבוש נפוצים, פופולריים ומבוקשים. סופטשלים איכותיים  ואופנתיים עשויים מבדים עמידים אך גם נושמים. זהו בגד מעולה ליציאה לסידורים ולכל פעילות בחוץ, לרבות פעילות מאומצת ובכל מזג אוויר. הבגדים הללו שמגיעים בגזרות ובצבעים מגוונים, לא מגושמים אלא גמישים (ומאוד אהובים על ידי חיילים). אך מסתבר שהם פופולריים לא רק בקרב חיילים לובשי מדים. ומכיוון שניתן לשלב בהם הדפסים או רקמה בולטת, מתקבל בגד משודרג לאין ספור הזדמנויות.

סופטשלים בחורף – מתנה לעובדים

בעל חברה או עסק? לקראת החורף, תוכל לתת לעובדים מתנה שימושית אך גם אפקטיבית מבחינה עסקית. תוכל להזמין סופטשלים עם הדפס של שם העסק או החברה שלך. מצד אחד, זהו בגד עליון די קליל ושימושי, למזג אוויר חורפי או גשום. מצד שני, זהו בגד עם מיתוג שהופך לפרסומת טובה. אגב, סדרה של סופטשלים אפשר להזמין גם לצורך יום גיבוש או יום כיף. כמו כן, זהו פתרון שיכול להתאים לעובדים או נציגים בתנאי חוץ. למשל מומלץ עבור מאבטחים במרכזי קניות, עבור גננים, נציגי מכירות ואנשי אחזקה וכן הלאה.

סופטשלים בחורף – לקבוצות ולספורטאים

מלבד לחיילים וגם לעובדים, סופטשלים בחורף מתלבשים נהדר על קבוצות ולספורטאים. מאמן שרוצה לחלק לקבוצת מתאמנים שי עם מיתוג, יוכל לחלק (או למכור במחיר מוזל)  סופטשלים עם שם החוג או המועדון. זהו פתרון שיכול להתאים למכירה מרוכזת מטעם מכוני כושר או מדריכי ספורט מכל הסוגים (עם רקמה או הדפס של שם המכון כמובן). לספורטאים מקצועיים או חובבים, ביגוד מהסוג הזה מאפשר להתאמן בריצה, רכיבה על אופנים וכדומה, גם במזג אוויר חורפי מעונן וקריר. כך שומרים על חום הגוף ועל פעולת השרירים.

סופטשלים בחורף – לתיירות חורף

תיירות החורף שוברת שיאים, גם במסגרת קבוצות מאורגנות. בכל קבוצה שיוצאת יחדיו לטיול חורפי, עם סקי או בלעדיו, כדאי להצטייד בסופטשלים נוחים ומחממים. ברכישה מאורגנת, נהנים לא רק ממחירים נוחים. ניתן להדפיס את שם הקבוצה, תאריך היציאה לטיול והיעד. כך הופכים את הלבוש הנעים והאופנתי הזה, למזכרת מהטיול גם אחרי שחוזרים הביתה.

סופטשלים עם רקמה – במיוחד לאוהבים

לא רק לקבוצות, ספורטאים, חיילים או מטיילים, סופטשלים מתאימים כמו כפפה ליד. ניתן להזמין אותם עם רקמה בתוספת כיתוב רומנטי. אפשר להוסיף את שמו של האהוב או את שמה של האהובה על גבי הבטנה. הפתעה ומתנה חורפית רומנטית, שיכולה להיות גם שימושית וגם עושה נעים על הלב.

כפי שראינו, סופטשלים מתאימים בחורף, גם לחיילים וגם לאחרים. לקבוצות, לעובדים, לספורטאים ואף לאוהבים, יכול לשמש למיתוג ולבידול, וגם כמתנה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*