עומד על המשמר

עומד על המשמר

המאבק על מערב העיר שוב על הפרק. לאחר שהממשלה הנוכחית החליטה לפתוח את מערב העיר קרית גת לכלל התושבים, חרדים חילונים ומסורתיים כאחד.

שוב פעם התחלפה ההחלטה והותמ"ל החליטה להפוך את ההחלטה ולתכנן את מערב העיר לחרדים בלבד.

עו"ד שי זולדן חבר מועצת העיר מי שהוביל מאבק ארוך ומתוקשר. זולדן: "העברתי מכתב ערעור לועדה הארצית לתכנון ובניה בעקבות ההחלטה על מערב העיר, כמו כן לשרים הרלוונטים וגורמים נוספים בממשלת ישראל.

לא אתן שימכרו את קרית גת לחרדים בלבד, אלחם שקרית גת תיהיה שיוויונית ושל כולם.

אם צריך נצא לרחובות, נגיע עד בג"ץ ונלחם על העיר שגדלנו בה.
לא אנוח עד שהדיל הפוליטי שרקמו דהרי דרעי וליצמן על גבינו הקרית גתים ירד מהפרק.
נחזיר את קרית גת לקרית גתים."

נראה שהמאבק על מערב העיר ילווה את תושבי קרית גת עם הכניסה לשנת הבחירות כאחד מהנושאים המרכזיים.

העתיד של קרית גת יוכרע בבחירות הקרובות. ההנהלה הנוכחית פועלת להקמת הרובע הענק של 10,000 יחידות דיור לחרדים בלבד, למולו ניצב כבר שנים חבר מועצת העיר שי זולדן שמנהל מאבק ציבורי ארוך. בנוסף, אלפי תושבי קרית גת חתמו על עצומה כנגד המהלך. עו"ד זולדן מספר שפנה לח"כים ושרים בכנסת ישראל, עד לפני מספר חודשים נראה היה שהמאבק הצליח. ואכן יצאה החלטת ממשלה אשר אומרת כי תוקם עיר חרדית בכסיף ולא במערב קרית גת, אך לפני מספר שבועות החליט הותמל להפוך את ההחלטה, יש יטענו בניגוד להחלטת הממשלה ולתכנן את מערב העיר כעיר חרדית דה פאקטו, ולנסות לתת לה משנה תוקף ברגע שמפלגות החרדים יחזרו לממשלה.

בערעור שהגיש השבוע חבר המועצה שי זולדן נכתב שהעניין נוגד את החלטות הממשלה ואת התכנון המקורי של השכונה, והלחץ הפוליטי שמופעל על העיר יקשה על קרית גת ויקשה על מדינת ישראל במאמץ הלאומי לבנייה מהירה והורדת מחירי הדירות בישראל.

מערכת קרית גת פור kg4u תמשיך לעקוב אחר ההתפתחויות ולעדכן את תושבי קרית גת.

קרדיט צילום: התמונות נלקחו מעמוד הפייסבוק.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

2 תגובות

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*