עצירה כואבת – צעיר מאזור קריית גת יפוצה בכ-450 אלף שקלים

עצירה כואבת – צעיר מאזור קריית גת יפוצה בכ-450 אלף שקלים

צעיר מאזור קריית גת יפוצה בכ-450 אלף שקלים. זאת לאחר שנחבל בגבו לאחר שעמד ברמזור ורכב נכנס בו מאחור, את הצעיר ייצג עורך הדין איל כהן.

הצעיר נסע ברכבו בדרך לעבודה, הוא ודאי לא תיאר לעצמו שאת יום העבודה יסיים כשהוא כאוב בבית החולים "אסותא" באשדוד לאחר תאונת דרכים לא פשוטה.

אלא שלעיתים תכניות לחוד ומציאות לחוד. במהלך ההמתנה לרמזור, הרגיש לפתע מכה חזקה בגבו יחד עם רעש חזק שהגיע בעקבותיה. לרוע מזלו רכב שנהגו נהג בו בחוסר תשומת לב נכנס ברכבו בעוצמה מאחור.

בעקבות המכה והכאבים מהם סבל, הוא פונה באמבולנס לבית החולים אסותא באשדוד, שם לאחר סדרת בדיקות נקבע כי הוא סובל מחבלה בעמוד שדרה צווארי ובעמוד שדרה מותני בעקבות התאונה. כמו כן בבדיקות שערך מאוחר יותר, נקבע כי הוא סובל מבקע דיסק בעקבות התאונה. בנוסף לכך ביצע הצעיר טיפולי פיזיותרפיה, על מנת לנסות ולהחזיר את המצב לקדמותו.
לאחר המקרה פנה הצעיר לעורך הדין איל כהן – ממשרד עורכי הדין כהן – קריסי – המתמחים בדיני נזיקין, בבקשה כי יסייע לו.
עורך הדין כהן פעל בשני מישורים. ראשית פנה למוסד לביטוח לאומי ולאחר שהתאונה הוכרה כתאונת עבודה, נבדק ע"י וועדה של המוסד לביטוח לאומי שקבעה לו נכויות זמניות ונכות צמיתה עקב החבלה בעמוד השדרה שלו.
בגין נכויות אלה, הזמניות והצמיתה קיבל פיצויים בסך כולל של למעלה מ-243 אלף שקלים מהמוסד לביטוח לאומי.
במקביל הגיש עורך הדין כהן, תביעה כנגד חברת ביטוח החובה של הרכב בו נהג הצעיר, על מנת שזו תפצה אותו בגין נזקי הגוף שנגרמו לו בעקבות התאונה.
בכתב התביעה פירט עורך הדין את השתלשלות העניינים מאז התאונה וטען כי כתוצאה מהתאונה נגרמו לתובע, עד ליום הגשת התביעה, בין היתר, הנזקים הבאים: "הוצאות נסיעה, הוצאות רפואיות נלוות, עזרה וסיעוד בעבר על בסיס בני משפחתו". כן תבע עורך הדין כהן מחברת הביטוח כי עליה לפצות את הצעיר בגין נזקיו לעתיד שכללו הוצאות רפואיות בעתיד, לרבות הוצאות על טיפולים אלטרנטיביים, הוצאות שיקום, עזרה וסיעוד בעתיד, הפסד השתכרות בעתיד לרבות זכויות סוציאליות, צער כאב וסבל.
בהסכם פשרה שנחתם לאחרונה, נקבע כי חברת הביטוח תפצה את הצעיר ב-220 אלף שקלים בעקבות נזקיו מהתאונה מעבר לתשלומי הביטוח הלאומי, ויחד עם כספי הביטוח הלאומי הוא יפוצה בכ-450 אלף שקלים בעקבות נזקיו מהתאונה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*