קרית גת נכנסה רשמית לתקופת הבחירות

קרית גת נכנסה רשמית לתקופת הבחירות

מי שהביט בימים אלו על המרפסות בבתים של תושבי העיר, שם לב כי העיר מתמלאת שלטים לקראת הבחירות הקרובות.
יצאנו לנסיעה ברחבי העיר ונתקלנו במאות מאות שלטים, של המועמדים.

המון שלטים עם הכותרת 'הביצועיסטים' המסמלים את הקמפיין של ההנהגה המשותפת של שי זולדן ויקיר שינדלר, במהלכה יעלו את ההישגים שצברו בעשור האחרון בפעילותם התושבים בכל תחומי החיים בעיר.
שוחחנו עימם ומהמטה המאוחד נשלח מסר מאחד לשאר המתמודדים והם "קוראים לכם להצטרף ולעשות יחד את הניצחון עבור העיר האהובה שלנו".
תושבים מספרים כי פעילי המטה של שינדלר וזולדן עוברים דלת לדלת, שומעים מהתושבים על הנושאים החשובים להם, ומקבלים את החום והאהבה של הציבור. השניים, מועמדים שמביאים איתם שנים של ביצועים מרשימים גם לטובת העיר ותושביה, וגם בקריירה האישית של כל אחד מהם.

 

המועמדים יגאל ויינברגר וכפיר סוויסה פתחו בקמפיינים על דפנות האוטובוסים וברשתות החברתיות, והקמפיין של ראש העיר אבירם דהרי שנפתח בשלב מוקדם מאוד יחסית עבורו, טרם הגיע לרחובות ומתמקד כעת בעיקר בניתוחים ופרשנויות שכותב דהרי עצמו ברשתות החברתיות.

הקמפיין של המועמד יגאל ויינברגר נראה כקמפיין יקר בתקציב, וכבר ביריית הפתיחה עלו השלטים הממומנים בסלוגן 'ישר קדימה' על שלטי הפרסום על האוטובוסים ברחבי העיר. לעת עתה לא ידוע מקור המימון של ויינברגר, שרץ לכאורה בכוחות עצמו, ללא תמיכה מרשימה ארצית.
בקמפיין של כפיר סוויסה, שממומן לכאורה על ידי רשימה הליכוד יצאו עם קמפיין בסיסמה 'מקריית הממשלה לקריית גת', ובדומה לקמפיין של יגאל ויינברגר עלה בפרסום ממומן על דפנות האוטובוסים ברחבי העיר.

 

 

כאמור, דהרי פתח הפעם את הקמפיין באווירה לחוצה ובשלב מוקדם מאוד, כאשר בכל מערכות הבחירות האחרונות נוהג לפתוח בקמפיין בשלבים הקרובים יותר ליום הבוחר. הפעם נראה שראש העיר לחוץ מהפסד מסתמן למועמדים המאוחדים – זולדן ושינדלר.
בקמפיין של אבירם דהרי נראה כי שוב בחר לרוץ על אותה אמירה של 'מצביעים על התוצאות וממשיכים בעשיה', כמו שעשה בעשור האחרון, בתקווה שהקו הזה יציל אותו ממה שמסתמן כמו דעיכה מתמשכת של תמיכה הציבור בו.
דהרי מרבה להציג עצמו ברשתות החברתיות בויכוחים ופרשנויות מול תושבי העיר.

בשבועיים האחרונים נראה כי נוסף מועמד נוסף למירוץ, אלברט אלחזוב, בבחירות הקודמות התמודד ברשימת המועצה של עו"ד פליקס פרטוק שנשאר מחוץ למועצת העיר.
אלחזוב טרם פתח בקמפיין רשמי וטרם ברור מה הן כוונותיו.

אם נסכם את השלב הראשון של השקת הקמפיינים, נראה כי מתבהרת תמונה בה המועמדים המאוחדים הם המובילים העיקריים לנצח בבחירות הקרובות את אבירם דהרי, והמסר של הקמפיין אותו הם מובילים הוא קריאה של אחדות למתמודדים האחרים, לגלות אחריות לעתידה של קרית גת ולוותר על קמפיינים של אגו ופוליטיקה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: kg4u2022@gmail.com

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*