שייט במרינה הרצליה בשילוב יום כיף לעובדים על יאכטה

שייט במרינה הרצליה בשילוב יום כיף לעובדים על יאכטה

שייט במרינה הרצליה יכול להיות יום כיף לעובדים על יאכטה, זה אירוע שמטרתו לחזק את המורל של החבר'ה בעבודה, את הקשר בין העובדים ואת עבודת הצוות. יום גיבוש יכול להיות יום כיף, אבל הוא גם אירוע משמעותי שיכול להשפיע לטובה על העסק ולמעשה, זו מטרתו העיקרית.

יום כיף לעובדים הוא אירוע חשוב מבחינת המטרה שלו – גיבוש, ושיפור היחסים בין העובדים – מה שיוביל לתוצאות עסקיות טובות יותר ותפוקה גבוהה יותר. ליום הגיבוש מגיעים יחד עובדים מכל הרמות הארגוניות, מנהלים ראשי צוותים והעובדים, לחוויה משותפת מחוץ לסביבת העבודה האפורה. זהו יום שנועד ליצירת קשרים חדשים, שיפור התקשורת והעצמת תחושת הקהילה, ההדדיות בתוך הארגון.

למה לשלב דווקא שייט ביאכטה עם יום גיבוש? גיבוש עובדים באופן כללי נועד לשפר ולהעלות את המורל של העובדים, להוציא אותם קצת מהשגרה המעייפת והמתישה, ללמד אותם לעבוד ביחד ולשתף פעולה בתנאים נעימים יותר מהמשרד, להכיר אלה את אלה ולחזק את המחויבות שלהם למקום העבודה. סקרים רבים מוכיחים, כאשר העובדים מרגישים שהם חלק מקבוצה, הם נוטים להיות יותר מרוצים מהעבודה שלהם, פחות בודקים מקומות עבודה אחרים, ומגיעים לעבודה בחשק ורצון להתבלט ולהיות הכי טובים שרק אפשר.

שייט במרינה הרצליה עם יום כיף לעובדים על יאכטה לוקח את כל היתרונות האלה, ומעלה לדרגה נוספת המאפשר לכל העובדים להתכנס ביחד, ולהתקרב אלה לאלה גם אם במקור הם לא מחבבים אחד את השני, ולא התכוונו להתקרב פיזית ונפשית. השייט ביאכטה מציע ניתוק פיזי מהיבשה, שגורם לכל המחסומים לרדת. הניתוק המוחלט, והעובדה שהם מרוחקים מכל הרעשים האורבניים, מאפשר לעובדים להרגיש שהם כבר לא בעבודה, משהו משתנה להם במחשבה.  בגיבושים שנערכו אצלנו במהלך שייט במרינה הרצליה אנו רואים שעובדים פתאום יכולים לפרוק באמת את מה שמעיק עליהם, לשתף ולדבר בצורה שלא הייתה אפשרית קודם.

היאכטה מציעה אפשרויות גיבוש ובניית קשרים אישיים שלא אפשריים בימי גיבוש רגילים, בהם כל אחד יכול לברוח מתי שבא לו, ולאן שבא לו. כשכולם נמצאים על יאכטה בלב ים, הם יכולים לעשות אחד משני הדברים: לשתף פעולה, או לחכות שההפלגה תסתיים. מניסיוננו מאה אחוז מהעובדים מחליטים לשתף פעולה עם הפעילות המוצעת, גם אם הם הגיעו מתוך חוסר ברירה, בתחושה שהם רק מסמנים וי, או שהם "חייבים" להגיע ואין להם באמת רצון לשתף פעולה.

התוצאות של יום כיף לעובדים על יאכטה מדברות בעד עצמן: העובדים חוזרים לעבודה עם תחושה שמישהו השקיע בהם, ויצר להם חוויה נהדרת ומגבשת, שיפור התקשורת והקשרים האישיים בין עובדים ברמות שונות, שיפור התפוקה על ידי הגברת המוטיבציה האישית של כל עובד לתרום ככל שהוא יכול מכישוריו והשכלתו במקום העבודה, וחיזוק הנאמנות למקום העבודה.

בחברת השכרת יאכטות גלי נעמה חשבו על כל הפרטים ותכננו יום גיבוש מושלם, אצלנו תקבלו קבלת פנים ותדריך בטיחות, הפעלת צוותים על היאכטות בנהיגה עצמית. על מנת להפעיל יאכטה שמפליגה במהירות המקסימלית עם הרוח והמפרשים, יש צורך בעבודת צוות מגובש והומוגני, אחרי שהצוותים יתאמנו בנהיגת היאכטה באופן עצמאי ויתגבשו לצוות שמשיט את היאכטה בהתאם לרוח, תיערך תחרות בין היאכטות והצוותים, ובסיום יקבע הצוות המנצח והמגובש ביותר. השכרת יאכטות גלי נעמה 0504600470 מזמינים אתכם להפלגת שייט במרינה הרצליה עם יום כיף לעובדים על יאכטה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*