תושבי כרמי גת משלמים כפול ארנונה

תושבי כרמי גת משלמים כפול ארנונה

בפוסט שהעלה לרשתות המועמד לראשות העיר, עו"ד שי זולדן, הביא לשיח רב השבוע ברשתות החברתיות. בפוסט הציג זולדן שובר לתשלום ארנונה של תושבי העיר בבניין מגורים ברחוב מלכי ישראל 113 בכרמי גת.
התושב שפנה למערכת רכש דירת 5 חדרים בכרמי גת בגודל של כ -120  מ"ר אך מבקשים ממנו תשלום יותר מ –  250 מ"ר.
יותר מפי 2 מגודל הבית שלו. תשלום גבוה של 1,905 שח ארנונה דו חודשי.
מערכת קרית גת פור יו שוחחה עם התושבים שגרים שם, הם מסרו למערכת שהיו במחלקת הארנונה ונאמר להם שלא מדובר בטעות, הם ביקשו תשובות רישמיות ובכתב וביקשו להפגש עם ההנהלה במחלקת הארנונה אך גם זה נתקל בסירוב וחזרו שוב ומסרו להם כי שמבחינתם הכל בסדר וזה החיוב התקין.

בשיחה שקיימנו עם זולדן מסר כי:
"לפני יותר מ 5 שנים הנחה שר הפנים את ראשי הרשויות לסיים עם שיטת הגביה ברוטו ברוטו, בה כל ראש עיר עושה כרצונו. שר הפנים קרא לסיים את המערב הפרוע בו כל ראש עיר עושה מה שבא לו והנחה את ראשי הערים לעבור לשיטת הנטו שהיא אחידה ומשקפת את המידע הנכון בכל הארץ.

בשיטת הברוטו ברוטו קל מאוד לעבוד על התושבים, וזה מה שנח לאבירם דהרי כי מצד אחד ראש העיר מציג מחיר נמוך פר מטר וזול מערים מובילות, ומצד שני מגדיל לכולנו באופן פיקטיבי את שטח הבית, מודד ומחשב את השירותים,  המחסן, השטחים המשותפים וחדרי השינה בתעריף האחיד והגבוה ביותר"

עוד אמר כי עלינו לפעול בצורה אחראית ולזכור כי "תושבי העיר במעמד סוציו אקונומי 4. התושבים בעיר, החברים שלנו, האחים שלנו, האנשים שאנחנו פוגשים ברחוב, קשה להם כאן.

ובכל זאת אני רואה את אבירם דהרי נכנס לתושבי העיר לכיס ומוציא מהם עוד.

לא כך מנהלים עיר, משנה לשנה אבירם מכניס אותנו לעוד ועוד חובות. יש לקרית גת את החוב הגדול ביותר שהיה אי פעם.

בע"ה שנבחר אני ושותפי יקיר שינדלר נפעל לשפר את המציאות הזו.

זה עניין של מדיניות, זה עניין שמקבל החלטות, ראש העיר יחד עם חברי המועצה צריכים להחליט, יש לזה השלכות כלכליות רבות ולהעשות בכובד ראש.

לא הגיוני שארנונה בשכונה חדשה שהיא בהקמה הארנונה תעלה יותר, לא רק שתושבי כרמי גת חיים באתר בניה אחד גדול ורק עכשיו לאט לאט הם מתחילים לקבל שירותי בריאות, חניות, מזון מסחר ועוד.

אבירם מציג את תושבי כרמי גת כעשירים ולא כך הדבר.

תושבי כרמי גת הם קרית גתים שעברו דירה, זוגות צעירים ומשפחות צעירות מערים אחרות שראו לנכון ובצדק לבוא ולגור בקרית גת, להקים כאן בית.

אני לא קורא להם עשירים, אני רואה אותם בתור החברים שלנו, האחים שלנו, קרית גתים שותפים לכל דבר ועניין, בהכנסות ובהוצאות של העיר, אסור לעשות את ההפרדה הזו."

עו"ד שי זולדן                                                            אבירם דהרי

מערכת קרית גת פור יו ביקשה את תגובת העירייה לפני מספר ימים ועד לכתיבת מילים אלו לא נמסרה תגובה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

9 תגובות

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*