אוסנת אסולין – מייסדת קהילת "בשבילך" לנשים בעיר

אוסנת אסולין – מייסדת קהילת "בשבילך" לנשים בעיר

אסנת (צריקר) אסולין, נשואה ליוסי, אמא ל-4 .עובדת באינטל כאדמינית מחלקת בטיחות,

מייסדת קהילת תרבות נשים  בק.גת והסיביה "בשבילך", עוסקת בהתנדבות ותרומה לחברה בכל זמנה הפנוי, אסנת היא השראה עבור נשים רבות. שוחחנו איתה ע"מ לשמוע מה צופן לה העתיד.

לפני כ-5 שנים הוקמה קהילת תרבות נשים  "בשבילך"  בפייסבוק ע"י אסנת ובהמשך הצטרפה אליה חברתה שרית מיאלי, במשך השנים הקהילה הלכה וגדלה, ועיקר העשייה של אסנת מתקשר להעצמה נשית.

מה בעצם קורה בקהילה?

מדובר בפורום חינם לנשים בעיר, נועד ע"מ לעזור אחת לשנייה ולפזר אהבת חינם. בנוסף אני גם מרכזת שם את כל הפעילות שקוראת בעיר אם זה סדנאות, ארועי תרבות ומופעים.

בנוסף , ישנם מלא עסקים קטנים מהעיר , אשר נותנים הטבה מפנקת לחברות הקהילה בתמורה לפרסום בכל יום רביעי בדף הפייסבוק "בשבילך" .

את עוסקת המון בהתנדבות, ספרי לי קצת על העשייה שלך.

נכון, אני מאוד אוהבת להתנדב ולתרום, חוץ מהקהילה אני מתנדבת במנהל הנשים הערוני של ק.גת, עברתי הכשרה דרך העירייה, לאחר מכן חולקנו לועדות : אני יו"ר ועדת התרבות ובוועדה לאלימות במשפחה ובזכות הפעילות הזו אנו מקדמים המון נושאים חשובים מאוד.

בנוסף לכל זה אני מתנדבת בעמותת "רוח נשית" גם שם עברתי הכשרה וקיבלתי תעודה כמנטורית של נשים שיצאו ממעגל האלימות,  ומלווה אותן לעצמאות כלכלית .זה מאוד מספק אותי בעצם אני יכולה להגיד שזה ממלא את כל החלל החסר, מבחינתי אין סיפוק גדול מזה😊

מדהים, כמה עשייה, זה כל כך לא מובן מאליו שאת גם אמא, גם עובדת וגם תורמת כל כך הרבה לחברה, איך את משלבת את כל זה יחד?

האמת שהעשייה הציבורית מאוד חשובה לי, הילדים שלי כבר יחסית גדולים ואני חושבת שבעשייה שלי אני בעצם מגדלת ומחנכת אותם לערכים של נתינה ועזרה לזולת.

ספרי לי מה קורה עכשיו בקהילה שבנית, "בשבילך"💖

האמת שהפעילות /האירועים / ערבי נשים  שלנו נפגעה בגלל הקורונה, ניסינו מאז להרים את זה מחדש אך מאוד קשה להניע נשים לעשות הפסקה מהשגרה העמוסה על מנת לעשות משהו למען עצמן, ולכן אני יוצאת פה בקריאה לכל הנשים בעיר, וכן גם לעצמאיות שרוצות להעביר סדנא / הרצאה לחברות הקהילה

הצטרפו אלינו, זה בשבילכן 💖

לינק להצטרפות: https://www.facebook.com/groups/2123981487875223/?ref=share_group_link

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

2 תגובות

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*