גאווה לקריית גת: משפחת נגאוקר עושה חיל בקארטה

גאווה לקריית גת: משפחת נגאוקר עושה חיל בקארטה

עולם הספורט דורש התמדה ועבודה קשה, שוחחנו עם ארז נגאוקר אב המשפחה שהפכה את התחביב לקריירה, לירון בן ה11 מתאמן מגיל 6, אופיר בן ה7 מתאמן מגיל שנתיים ו10 חודשים ואליהם הצטרף אביהם שממש עוד מעט יוצא לקורס מדריכי קארטה, מהצד אמא שירן תומכת בבנים היקרים. 

איך הגעתם כולכם לקארטה בעצם?

רשמנו את הילד הגדול לחוג ויחד איתו גם הקטן נורא התלהב, משם זה פשוט הגלגל לאימונים אינטנסיביים, תחרויות ורמה מאוד גבוהה. עד הקורונה הילדים התאמנו ב"דן גדור" אצל המאמן רפי סיטרוק, בקרונה מתחם האימונים בעיר נסגר ועברנו להתאמן באשקלון.

                     

אני מבינה שזה כרוך בהמון השקעה..

בהחלט האימונים מאוד אינטנסיביים, כ3-4 פעמים בשבוע, אבל לילדים יש נכונות ורצון גדול להצליח, שהם חותרים להצלחה.

איך זה משפיע עליכם כמשפחה?

קודם כל זאת גאווה גדולה, מעבר לזה זה כיף לראות את הילדים שלך מתמידים במשהו חיובי כמו קרטה, זה מקנה להם אורך חיים ספורטיבי, שגרת יום בעיניי זה מעולה.

ואיך העבודה ששניהם עוסקים באותו הספורט משפיעה עליהם כאחים?

הרבה תחרות בבית ולמרות זאת יש בינהם חיבור מיוחד, הקרטה בבסיסו הוא קודם כל כבוד אחד לשני ורואים עליהם את זה בכל היבט בחיים שלהם. גם בלימודים שלהם, הכבוד למורים, להורים בכלל לאחר הוא מאוד ברור.

האם הקרטה בא על חשבון הלימודים לדעתך?

לדעתי לא, הם מצטיינים בלימודים.

ספר לי קצת על ההשיגים האחרונים שלהם..

ממש לא מזמן בל"ג בעומר לירון לקח את המקום ה3 באולימפיאדת הילדים ומקום ראשון באליפות ישראל, ואופיר הקטן מקום 3 באליפות ישראל.

נשמע כמו כבוד גדול לכם וגם לנו כעיר..

בהחלט, לדעתי זה אכן כבוד גדול שילדים תושבי העיר מביאים כאלה השיגים בספורט, אך לצערי אין לנו מקום כאן בעיר להתאמן, בקורונה המועדון שלנו נסגר ולא נפתח ולכן אנחנו נאלצים להתאמן באשקלון וזה לא פשוט, מעבר לכך שבכל התחרויות שאנו מגיעים הילדים שמגיעים מערים אחרות מגיעים עם ייצוג מהעיר שלהם ולנו אין את זה.

למה אתה מתכוון?

מדובר מתחרויות רישמיות, פניתי לראש העיר שישלח ייצוג או אפילו יגיע בעצמו כפי שנהוג, זה ספורט מכובד ואנחנו כתושבי העיר מביאים השגים מכובדים מאוד אך לצערי הוא לא מצא זמן לתת לי מענה.

מערכת קרית גת פור יו מברכת על הפעילות של הילדים ואנו מאחלים להם הצלחה רבה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*