מפרגנים לעסקים – מירב כסלו יועצת משכנתאות ועסקים ותיווך נדל"ן

מפרגנים לעסקים – מירב כסלו יועצת משכנתאות ועסקים ותיווך נדל"ן

מירב כסלו הייתה 32 שנים מנהלת בבנק, 6 שנים אישרה תיקי משכנתאות בהנהלה מרכזית בבנק, עד יוני 2019, אז החליטה לפתוח משרד ליעוץ משכנתאות ולעסקים ותיווך נדל"ן.

האם קרית גת עיר נוחה לעשות עסקים?
קרית גת נמצאת בתנופת נדל"ן אדירה, וכן קיימת מודעות הולכת וגוברת שלבנק לא הולכים בלי יועץ, היופי בעיר הזו שלקוח שעובר חווית שירות טובה, ומקצועית, מפרגן ומביא חבר.
לכן בקרית גת, קצת פרסום וכהמשך חבר מביא חבר, עושה את העבודה.

תוכלי לספר לנו על מקרה מצחיק עם לקוח?
יש לי דווקא סיפור מצחיק ועצוב, לקוח זכה המסגרת מחיר למשתכן עשינו מו"מ ארוך ומתיש עם מספר בנקים להשגת הריבית הטובה ביותר, באחד ממסלולי המשכנתא השגנו ריבית קבועה לא צמודה 2.40% (היום זה מפעל הפיס), הפריים היה באותה תקופה 1.60% הוא הלך לבנק המסחרי לקח הלוואה בפריים וסגר הלוואה במשכנתא של 2.40% קבועה לא צמודה, הפריים היום 6.25% , לקוח שלא מבין שהפריים היא ריבית משתנה, לא לקח בחשבון את הסיכון, ואת העובדה שהריבית יכולה לעלות לאורך חיי ההלוואה, הלקוח לא התייעץ ועכשיו "אוכל את הכובע".

מה החלום העסקי שלך?
החלום הוא לעזור אנשים ולהגשים להם את החלום. הסיפוק אדיר "כי לכל אחד מגיע בית".

 

אם לא היית עוסקת בתחום הזה, מה היה תחום העיסוק שלך?
עיצוב פנים

יש לך טיפ לעסק מתחיל?
לעבוד קשה להתאמץ על כל לקוח כאילו הוא בן יחיד, בהתנהלות הכספית ללכת צעד צעד לא למהר להוציא כספים שטרם הרווחנו על פרסום וכו' לבנות את עצמך על שירות טוב, אמינות ומקצועיות, הפרנסה תגיע.

מהו האני מאמין של העסק?
משכנתאות זה תחום שמצריך ידע רב במגוון נושאים פיננסים, הכשרה של קורס יועצים עדיין לא הופכת אותך ליועץ טוב, צריך ניסיון רחב, לפני שלוקחים יועץ יש לברר מה הרקע המקצועי שלו "ידע זה כח" ידע ומקצועיות- תמיד מנצח- אצלנו לקוחות עוברים חווית שירות כל כך טובה ומקצועית שפשוט דואגים להביא גם את החברים שלהם.

מהו התחביב שאת לא מוותרת עליו?
זה ספורט וטיפול בגינה שלי

מוצר הדגל?
יעוץ למשכנתאות, לעשות סדר בחשבונות, מחזורים והקלה בהחזרים- ניהול פיננסי נכון ותקין.

מה מרגיע אותך?
מוסיקה

מירב כסלו
הזית 99 קרית גת
050-7577383

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*