משרד התקשורת סגר את פעילות אל-ג'זירה בישראל

משרד התקשורת סגר את פעילות אל-ג'זירה בישראל

בעקבות פגיעה באופן ממשי בביטחון המדינה, ולאחר שממשלת ישראל אישרה את ההחלטה היום, צוות מפקחי משרד התקשורת בליווי שוטרי מחוז ירושלים סגרו את משרדי הרשת בירושלים והחרימו את ציוד התקשורת במקום

בנוסף הופסקו שידורי הרשת בחברות הכבלים והלוויין, ונחסמה הגישה לאתרי האינטרנט שלה

ההוראות נכנסו לתוקף עם חתימתן ובוצעו באופן מיידי

מנכ"לית משרד התקשורת, עו"ד עינבל משש: "פעילות מפקחי המשרד למימוש הוראות השר והממשלה בוצעה בהתאם לסמכותם ובאופן מיידי למניעת המשך הפגיעה בביטחון המדינה. אני מודה למשטרת מחוז ירושלים ולפרקליטות על הליווי והסיוע בתהליך".
________
לאחר אישור הממשלה וחתימת שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי על הוראות המורות על הפסקת פעילות רשת אל-ג'זירה בישראל שנכנסו לתוקף באופן מיידי, צוות מפקחי המשרד ממנהל פיקוח ואכיפה במשרד התקשורת יחד עם שוטרי מחוז ירושלים סגרו היום (א') את משרדי רשת אל-ג'זירה במלון אמבסדור בירושלים.
מעבר לסגירת משרדי הערוץ בארץ, נתפס ציוד המשמש לאספקת תכני הערוץ, הופסקו שידורי הערוץ בערבית ובאנגלית בחברות הכבלים והלוויין, ונחסמה הגישה לאתרי האינטרנט שלה.

סגירת פעילות הרשת בישראל מגיעה לאחר שנקבע כי התכנים המשודרים בערוץ אלג׳זירה המשדר בישראל פוגעים באופן ממשי בביטחון המדינה.
ההוראות בקשר לערוץ אל-ג'זירה, ניתנו מכח חוק מניעת פגיעת גוף שידורים זר בביטחון המדינה (הוראת שעה-חרבות ברזל), התשפ"ד-2024, שהגישו ראש הממשלה ושר התקשורת ואישרה הכנסת; ההוראות נחתמו על ידי שר התקשורת לאחר קבלת הסכמת ראש הממשלה ואישור הממשלה ובגיבוי חד משמעי של כל גורמי הביטחון בישראל.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*