תיווך לנדל"ן מסחרי: האם זה הזמן להשקיע?

תיווך לנדל"ן מסחרי: האם זה הזמן להשקיע?

פגשנו השבוע את גיל סחנובצקי, אחד המתווכים הוותיקים בתחום הנדל"ן והמסחר באזור קרית גת והסביבה,גיל מצויד בעשרות שנים של ניסיון והצלחה בשוק הנדל"ן, הניסיון והידע הרב שצבר לאורך השנים באינספור עסקאות מורכבות, מאפשרים לו להעניק ייעוץ מקצועי ליזמים, לקבלנים וללקוחות מסחריים בתחום התיווך המסחרי.

בשיחה שקיימנו הוא מספר שאנו עדים לכך שבשנה האחרונה שוק הנדל"ן המסחרי נמצא בתנועה רבה, ומחירי הנדל"ן משתנים בהתאם למגמות הכלכלה והתחום התעשייתי בכל הארץ. המיקום האסטרטגי המצוין של קרית גת, בקרבה לכבישים עיקריים ולאזור התעשייה הגדול ביותר בארץ, מהווה יתרון עצום לפרויקטים בתחום הנדל"ן המסחרי באזור.

השינויים הדרמטיים בתחום יצרו הזדמנויות עבור משקיעים. כאשר כעת ניתן לרכוש נכסים מסחריים במחיר נמוך ממחירי השוק, וליהנות מההשקעה בתום המשבר הכלכלי.
גיל מוסיף כי השקעה בנדל"ן מסחרי יכולה להניב לאורך זמן רווח גדול יותר מהשקעה בנדל"ן למגורים. זאת, כאשר נדל"ן מסחרי מאפשר למשקיע הכנסה חודשית קבועה ויציבה לאורך זמן.

"כשמדובר בנדל"ן המיועד למשרדים, מחסנים, מרכזים לוגיסטיים או למסחר, הוצאות התחזוקה קטנות יחסית לעומת נדל"ן המיועד למגורים", מסביר גיל, "בנוסף, ההתקשרות עם השוכר היא לטווח של לפחות שלוש עד חמש שנים ולעיתים רבות אף יותר. זאת, לעומת התקשרות לשכירות דירה, שמשך הזמן הממוצע הוא שנה אחת עד שנתיים לכל היותר, כאשר בעל הנכס נדרש להתעסקות תמידית באיתור השוכר הבא"

הצפי של קרית גת הוא לצמיחת האוכלוסייה בקרית גת בכחצי מיליון איש תוך 15 שנה, התפתחות העסקים והתשתיות המסחריות היא בשיאה. גיל סחנובצקי: "הפוטנציאל באזור הוא אין סופי. כל המרכזים המסחריים הגדולים מתמקמים כאן, ואנחנו רק רואים את ההתפתחות והצמיחה".

הגידול המתמשך באוכלוסייה באזור מספק פוטנציאל גדול לפרויקטים מסחריים חדשים. גיל סחנובצקי, בניסיון עשיר וידע רחב, מסייע ליזמים ולחברות למצוא את ההזדמנויות הטובות ביותר בשוק, ולהפוך רעיונות לפרויקטים מצליחים.

לסיכום, גיל סחנובצקי מייצג את המומחיות והידע הרחב ביותר בתחום הנדל"ן המסחרי. עם רקע עשיר, נסיון מוכח ויכולת להביא לחיים פרויקטים מרשימים במיקומים אסטרטגיים.

 

גיל סחנובצקי מומחה נדל"ן

אנגלו סכסון קרית גת

08-6858585

050-5580404

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*