בלעדי: שינדלר וזולדן חושפים את הסכם השותפות בינהם

בלעדי: שינדלר וזולדן חושפים את הסכם השותפות בינהם

לפני כשנה הודיעו המועמדים לראשות העיר שי זולדן ויקיר שינדלר כי יתמודדו יחד בבחירות הקרובות לראשות העיר קרית גת. ההודעה הכתה גלים בזירה הפוליטית, ורבים תוהים מה כרוך בהסכם בין שני המועמדים.

לראשונה אנחנו חושפים כאן את פרטי ההסכם בין שינדלר לזולדן ואת פרטי השותפות ביניהם.
כאשר עיקרון הדברים מדבר על הסכם מחייב מבחינה משפטית, וקובע את העקרונות לניהול משותף ושוויוני של העיר, במידה והצמד ינצח בבחירות.

אחת השאלות המסקרנות ביותר בראשם של תושבי קרית גת היא כיצד יקבעו שני המועמדים מי יוביל את הרשימה. בהסכם נכתב במפורש כי ייערך סקר מקצועי לאחר חג הפסח הקרוב, תחילת מאי, בו יישאלו תושבי קריית גת מי לדעתם צריך לעמוד בראש הרשימה. המועמד שיוביל בשאלת הסקר יוביל את הרשימה בבחירות ובמידה ויזכה יכהן כראש העיר, כאשר המועמד הנוסף יכהן ממלא מקום ראש העיר.

השותפות בין זולדן לשינדלר נתפסת כצעד נועז, שכן לא נהוג שהמועמדים לראשות העיר מתמודדים יחד. עם זאת, שני המועמדים מאמינים שבשיתוף פעולה הם יכולים לחולל את השינוי החיובי לו זקוקה קריית גת. בהסכם נכתב כי השותפות ביניהם בנויה על חזון משותף לעתיד העיר ומחויבות לשרת את תושביה.

 

זולדן ושינדלר משנים את חוקי המשחק

 

בראיון המשותף שנתנו לקרית גת פור יו נראה שבשנה האחרונה הם מצליחים לשתף פעולה בצורה טובה, מחוייכים ומתואמים מאוד פירגנו אחד לשני, ומאמינים כי יש אתגרים רבים לעיר קרית גת. הניסיון ושיתוף הפעולה בינהם יעזור להם להצעיד את העיר קדימה ביום שלאחר תקופת דהרי.

שי זולדן :"אני מעריך מאוד את יקיר, עשה המון עבור התושבים בקרית גת. אנחנו מכירים אחד את השני ויודעים לעבוד יחד בצורה מעולה. התמיכה והאהדה שאנחנו מקבלים מהציבור נותנת לנו את הכוחות להמשיך ולהלחם למען תושבי קרית גת. אני מאמין שלכל תושב בעיר הזו מגיע גישה לחינוך איכותי, הזדמנויות עבודה וקהילה בטוחה ותוססת."

יקיר שינדלר:"ההסכם שנחתם לפני שנה ביני לבין שי זולדן הוא הסכם שיזכר בהיסטוריה של קרית גת כנקודת המפנה של העיר, שיתוף הפעולה בנינו מול שילטון הלבד של דהרי מביא להכרעה מהירה של מערכת הבחירות אבל יותר מכך זוהי ברית טבעית עבורנו כמי שמאמינים באותם ערכים, חולקים את אותה תפיסת עולם ורואים עין בעין את דרכי הביצוע של תוכנית העבודה שלנו עבור קרית גת.
בחרנו לחשוף את ההסכם ביננו כדי להבהיר לציבור התושבים שנגמר העידן שבו נחתמים הסכמים במחשכים ואנחנו נכנסים לעידן של שקיפות, השגים והצלחות."

בהצהרה מסרו "אנו מאמינים שבעבודה משותפת נוכל לחולל את השינוי לו זקוקה קריית גת. השותפות שלנו מבוססת על חזון משותף לעתיד העיר ומחויבות לשרת את תושביה. אנו בטוחים שבאמצעות ביצוע סקר מקצועי זה נוכל לקבוע על ידי התושבים מיהם מאמינים שעדיף להוביל את הרשימה ולהביא לתוצאה הטובה ביותר עבור העיר שלנו".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

22 תגובות

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*