יקיר שינדלר: מיד אחרי הבחירות נקים קואליציית אחדות מקיר לקיר

יקיר שינדלר: מיד אחרי הבחירות נקים קואליציית אחדות מקיר לקיר

בדיוק כפי שהצלחנו באופן משותף אני, שי זולדן וראובן אלקבץ להקים יחד את מפלגת הביצועיסטים ואנחנו מנהיגים את המפלגה יחד בשותפות מלאה ככה ננהיג אחדות שתביא לידי ביטוי את הצרכים של כל העדות וכל המגזרים בקרית גת

הבוקר הודיע המועמד לראשות העיר יקיר שינדלר, כי לאחר הבחירות יפעל כראש העיר להקים קואליציית אחדות אליה הוא מזמין את כל הנציגים הנבחרים שירכיבו את מועצת העיר.

בפוסט שפרסם כתב "כמי שמתכוון להנהיג את קרית גת למקום שונה. אני מתכוון להזמין מייד אחרי הבחירות את כל חברי המועצה שיבחרו להצטרף אליי לקואליציה רחבה מקיר לקיר, בלי חרמות ובלי משקעים, על מנת להתמודד עם האתגרים הרבים שקרית גת עומדת בפניהם נצטרך את כל הכוחות הטובים והחיוביים בקרית גת לצידנו."

כזכור, שינדלר מתמודד לראשות העיר מטעם רשימה מאוחדת יחד עם שי זולדן שהסיר את מועמדותו כדי להקים את רשימת הביצועיסטים ולפעול להגדלת הסיכויים להחלפת ראש העיר אבירם דהרי.

שינדלר הוסיף בפוסט וכתב "בדיוק כפי שהצלחנו באופן משותף אני, שי זולדן וראובן אלקבץ להקים יחד את מפלגת הביצועיסטים ואנחנו מנהיגים את המפלגה יחד בשותפות מלאה ככה ננהיג אחדות שתביא לידי ביטוי את הצרכים של כל העדות וכל המגזרים בקרית גת."

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*