פצצה פוליטית: יו"ר ועד העובדים של עיריית קריית גת מצטרף לשינדלר וזולדן

פצצה פוליטית: יו"ר ועד העובדים של עיריית קריית גת מצטרף לשינדלר וזולדן

אחרי שחיזרו אחריו בשנים האחרונות רוב המועמדים, והיה האדם המחוזר ביותר במערכת הפוליטית בשנים האחרונות הבוקר הודיע ראובן אלקבץ, יו"ר ועד העובדים של עיריית קריית גת, על הצטרפותו לרשימת "הביצועיסטים" בראשות יקיר שינדלר ושי זולדן.

מדובר בהודעה עם משמעות רבה מאוד עבור מחנה דהרי. אלקבץ, אהוב מאוד על עובדי העירייה ועל תושבים רבים, ניהל בשנים האחרונות מאבק בלתי נלאה למען זכויות העובדים.

כעת בוחר לתמוך בגלוי במועמדים שינדלר וזולדן והצטרף לרשימת הביצועיסטים במקום ה 3 והדי מובטח על פי הסקרים לכניסה למועצת העיר. לדברי מקורבים לאלקבץ, הצעד מסמל את אובדן האמון של גורמים בעירייה בהנהגתו של דהרי.

פרישתו של אלקבץ והצטרפותו לשינדלר וזולדן מהווה מהלומה לדהרי ועשויה להביא לצירופים נוספים למחנה היריב בדרך לבחירות הגורליות בעיר. נראה שמאזן הכוחות הפוליטיים בקריית גת מתחזק בצד של שינדלר וזולדן, לקראת המהפך הצפוי בבחירות.

בסקר שפורסם לאחרונה ונערך על ידי מנו גבע רשימת הביצועיסטים מקבלים בין 4 ל-6 מושבים במועצת העיר הקרובה ובכך יהפכו לסיעה הגדולה במועצת העיר קרית גת.

ממחנה שינדלר וזולדן מסרו בתגובה כי הם מאושרים מאוד על החיבור של ביצועיסט על בעל רקורד מרשים של עשיה ציבורית: אנו מעריכים כי לפי כל הסקרים מקומו מובטח, ובסיס התומכים של המחנה גדל מהבחירות האחרונות וכי תושבי העיר מעריכים את ההתמדה והעבודה הקשה שעשינו עבורם בחמש השנים האחרונות, מה גם שהחיבור בינינו גרם לחיבור במחנות, אנחנו עוברים דלת דלת כבר 4 חודשים, הגענו למעל 10 אלף דלתות ברחבי העיר, אנחנו מדברים עם התושבים ואנחנו יכולים להבטיח לכם שיחד נוכל לעשות זאת ולהביא את השינוי.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*