בצל דחיית הבחירות: מסתמן קרב ראש בראש על ראשות העיר

בצל דחיית הבחירות: מסתמן קרב ראש בראש על ראשות העיר

בישיבת הממשלה היום (א'), הוחלט בהצבעה פה אחד כי הבחירות ידחו שוב ויתקיימו בתאריך 27/02/2024, לטובת משרתי מילואים שנאלצו לוותר על ניהול קמפיין פוליטי כדי להגן על המדינה, כפי שקרה גם בקרית גת, בה המועמד יקיר שינדלר ששירת כלוחם בגבעתי, יצא לפעילות צבאית למשך זמן ארוך עקב המלחמה המתנהלת בגבולות הדרום והצפון.

ממידע שהגיע למערכת, נראה כי הדחייה בבחירות המוניציפליות מחזקת את התפנית המשמעותית המתנהלת עוד מתחילת מערכת הבחירות במאבק על עתיד קריית גת.
דהרי, מתקשה לשקם את מעמדו לאחר הביקורת הקשה כלפיו בעקבות אירועי מלחמת "חרבות ברזל". תושבים רבים מאשימים אותו בחוסר תפקוד הולם של מנגנוני החירום העירוניים וקבלת החלטות לקויות בנושא פתיחת מוסדות החינוך.

לעומתו, המועמדים יקיר שינדלר ושי זולדן, הידועים בכינוי "הביצועיסטים", נהנים מעלייה מרשימה בפופולריות. ועל פי הערכות גורמים פוליטיים, שינדלר וזולדן צפויים לחולל את השינוי המיוחל ומחזיקים במירב הסיכויים לנצח את דהרי.
במטה הבחירות שלהם מספרים על קשר הדוק ורציף עם התושבים שמביעים תמיכה גוברת במועמד של המטה המאוחד. "אנשים מאמינים שאנחנו נשנה את המציאות העגומה כאן לטובה" אומרים במטה.

המועמדים כפיר סוויסה ויגאל ויינברגר, כמעט ונעלמו מהמפה. וישנן שמועות על כך שהם שוקלים לפרוש ויתכן שיעשו זאת תוך תמיכה בשינדלר שמסתמן כמועמד המוביל להחלפת דהרי.
אם המגמה הנוכחית תימשך, ייתכן מאוד שנראה בקרוב החלפת שלטון בעיר. ובעוד כחודשיים יכריעו תושבי קרית גת האם אכן תתממש התחזית לתפנית שצפויה להוביל לשינוי פני השלטון בקריית גת.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*