סקר מכון סמית מציג: האיחוד בין זולדן ושינדלר הוא המוביל להחלפת דהרי

סקר מכון סמית מציג: האיחוד בין זולדן ושינדלר הוא המוביל להחלפת דהרי

הברית בין יקיר שינדלר ושי זולדן מתבררת כקלף מנצח.
ככל שהבחירות לראשות העיר קרית גת מתקרבות, אבירם דהרי מוצא את עצמו במצב שהולך ונהיה יותר יותר גרוע. הוא ככל הנראה עומד לאבד את כיסאו בלשכת ראש העיר.
דהרי חייב לנווט באתגרים שדורשים ריכוז ומאמצים מנטליים כדי להבטיח את הניצחון, ונראה שכל זה משפיע עליו באופן ישיר.
בשבוע האחרון התפרסם סקר של מכון רפי סמית. הסקר שככל הנראה הוזמן על ידי כפיר סויסה, הוצג לציבור במספר פרסומים שונים, המסמנים את הסקר בסימן שאלה על מידת האמינות שלו.
בנתוני הסקר מוצג מצבו הרעוע של אבירם דהרי, דבר שהיה כבר ידוע זמן רב. בפרסום תוצאות הסקר מעמיד כפיר סויסה עצמו מול דהרי.
למרות הניסיון להציג את עצמו כחזק מבין המועמדים, מיד עם פרסום הסקר החלו התגובות ברשתות החברתיות להדגיש את העובדה שהקלפים המנצחים הם של המועמדים יקיר שינדלר ושי זולדן, שכרתו ברית לריצה מאוחדת. גם בסקר הזה כוחם המאוחד גובר על שאר המועמדים, ונראה כי הם אלו שמסוגלים בבחירות הקרובות לנצח את אבירם דהרי.

מסתבר כי ברית האחדות נכונה לשניהם ומהלך הבחירות לחיזוק המטה המאוחד משתלם.
בתוצאות הסקר שהתפרסם, אבירם דהרי מקבל פחות מ30%, ובחלק מהפרסומים הוא אף עומד איפושהו בין עשרים לשלושים אחוזים. נראה ש"הביצועיסטים" יעמדו בפני הזדמנות אמיתית להחליף את השלטון של דהרי.

המשימה של דהרי היא חיזוק בסיס התמיכה שלו, הישג שהולך ונהיה מאתגר יותר ויותר עם כל יום שעובר.
מנגד, הקמפיין של שי זולדן ויקיר שינדלר, מצליחים לעורר את רצונם של התושבים לשינוי מרענן, נקודה שזוכה להכרה והערכה רבה בקרב מצביעים רבים. המדיניות והחזון של קמפיין 'הביצועיסטים' תפסו את המעמד המוביל מבין המועמדים, והובילו את יקיר ושי לקדמת הבמה של הבחירות, לפי נתוני הסקר של כפיר סוויסה לשניהם יחדיו.

לחזית החזקה של זולדן ושינדלר יש השלכות משמעותיות על אבירם דהרי. כששני המועמדים החזקים מאחדים כוחות, הם לא רק מגדילים את סיכויי הניצחון אלא גם הדינמיקה של מרוץ הבחירות משתנה, ודהרי יהיה חייב לתכנן מחדש את האסטרטגיה שלו ולשפר את ההתמודדות מול האתגר הזה.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*