חשיפה דרמטית: ההסכם בין דהרי לביצועיסטים נחשף

חשיפה דרמטית: ההסכם בין דהרי לביצועיסטים נחשף

שי זולדן ויקיר שינדלר יהיו שותפים מלאים בניהול העיר ויובילו את הקואליציה בשותפות מלאה לאחר הבחירות /// המגורים במערב העיר יהיו פתוחים לכל המגזרים באופן שווה ולא לחרדים בלבד /// עסקים, תרבות ופנאי יתנהלו בהתאם לכללי השוק ולצורך הציבורי של כלל הציבור /// הורדת הארנונה בעיר ובכרמי גת בפרט /// עד לפרסום הכתבה לא פורסם ההסכם הקואליציוני של המועמד כפיר סויסה

למערכת KG4U הגיעו פרטי ההסכם שנחתם בין אבירם דהרי לראשי רשימת הביצועיסטים ולפיו מתברר שהפעם תהיה הזדמנות לתושבי קריית גת לקבל קואליציה ליברלית שתיתן שוויון מלא לכל התושבים מכל המגזרים, ותשמור מפני מחטף של דיל שנסגר לכאורה בין כפיר סויסה ומיקי זוהר ובין גולדקנוף וחסידי גור קיצוניים.
מדובר בקואליציה ליברלית רעננה וצעירה, כשעל ראש העיר לא יהיו משקולות של נציגים חרדיים קיצוניים ועסקנים פוליטיים.
הסעיפים המודגשים אותם הציגו הביצועיסטים כתנאי להסכם:
הצדדים ירכיבו יחד את הקואליציה, כשבידי החתומים על ההסכם יהיה זכות וטו בנושא שכונות מערב העיר עוד התחייב אבירם דהרי כי הצדדים יקבלו את ההחלטות במשותף ויובילו קו שנותן בית לכל המגזרים באופן שוויוני, מבלי לסגור את הדלת לאף תושב או מגזר.

ההסכם מחייב קידום של טיפול ביוקר המחיה והורדת הארנונה בעיקר בכרמי גת, קידום ניקיון העיר ופיתוח התשתיות, קידום החינוך והחינוך לגיל הרך ושאר תחומי החיים המשפיעים על איכות החיים של כלל התושבים.
עסקים, תרבות ופנאי יתנהלו על פי כוחות השוק והצורך הציבורי ותימשך בחירתם החופשית של בעלי העסקים להפעיל את עסקיהם בכל ימות השבוע בהתאם להחלטותיהם העיסקיות.
הקצאת תקציבים ומשאבים לטובת עידוד העסקים המקומיים, התחייבות שהבריכה העירונית והספורטק ימשיכו להיות פתוחים בכל ימות השבוע לטובת הציבור בכללותו.
בכנס הפעילים של המטה המשותף של דהרי והביצועיסטים הכריז דהרי על מחויבות מלאה לשותפים שלו, והתחייב לשמור על קריית גת מפני השתלטות של קבוצה אחת על חשבון כל תושבי העיר.
כל הדוברים יצאו בקריאה לפוליטיקאים מהממשלה לא להתערב בבחירות ולהשאיר את ההנהגה של קריית גת למנהיגים המקומיים שיודעים לשמור על טובת התושבים.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*