שי זולדן ויקיר שינדלר בהרמת כוסית לשנה החדשה

שי זולדן ויקיר שינדלר בהרמת כוסית לשנה החדשה

מאות משתתפים באירוע פתיחת השנה של שי זולדן ויקיר שינדלר.

שנה לבחירות המקומיות קיימו חברי מועצת העיר יקיר שינדלר ושי זולדן אירוע חגיגי ראשון למול כ250 מתושבי קרית גת, האירוע מסמן את פתיחת הקמפיין המשותף שלהם לראשות העיר.

אולם ויצ״ו הותיק בעיר מזמן לא ידע כל כך הרבה משתתפים כמו שהיו באירוע החגיגי לכבוד פתיחת השנה שקיימו המועמדים לראשות העיר שי זולדן ויקיר שינדלר, את האירוע החגיגי המושקע והמוקפד עד הפרטים הקטנים הנחתה חן גנון טויטו, תושבת חדשה בכרמי גת שהסבירה על הקשיים הרבים שחוותה כתושבת חדשה בעיר ועל הסיוע וקבלת הפנים החמה שקיבלה מיקיר שינדלר ושי זולדן והאמון שלה במנהיגות שלהם.

באירוע כיבד בנוכחותו גם אחד ממנהיגי העדה האתיופית בעיר קייס ברהן שנשא דברים.

חברי המועצה שי זולדן ויקיר שינדלר התקבלו בהתלהבות רבה על ידי מאות התושבים, וזכו למחיאות כפיים סוערות כאשר הבטיחו שבכוונתם לפעול להחלפת השלטון ולהקמת אלטרנטיבה לראש העיר.

חבר המועצה עו״ד שי זולדן: היה מאוד מרגש ומחמם את הלב לראות את מאות התושבים שרואים את התקווה האמיתית לשינוי בעיר, אנחנו נמשיך לפעול בנחישות על מנת לייצר את האלטרנטיבה הטובה ביותר שאנחנו יכולים ליצור ואנחנו קוראים לכל הכוחות הטובים בעיר לחבור אלינו למען העיר קרית גת.

חבר המועצה עו"ד יקיר שינדלר: כולם יודעים שאני ושי תמיד עשינו את הדבר הנכון, מרגע שנכנסו לפוליטיקה המקומית, התעקשנו תמיד לקיים את ההבטחות שלנו במלואם לבוחרים, היום אנחנו מתייצבים מאוחדים לבקש את אמון תושבי קרית גת, ואנחנו משוכנעים יותר מתמיד שבבחירות האלו התקווה תנצח את הפחד, הערכים ינצחו את הפוליטיקה הישנה, והכח הרענן ינצח את המנגנון העייף.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*