שינוי רוחות בקריה החרדית: שילטי הביצועיסטים לראשות העיר מככבים בשכונה

שינוי רוחות בקריה החרדית: שילטי הביצועיסטים לראשות העיר מככבים בשכונה

הרוחות במערכת הפוליטית בקרית גת סוערות מתרחשות תנודות פוליטיות מעניינות מתחת לפני השטח, כאשר רק בשבוע שעבר החרדים התפצלו ל 5 מפלגות שונות למועצת העיר. שלטים של המועמדים המובילים לראשות העיר, יקיר שינדלר ושותפו שי זולדן, נראים זה לצד זה בשכונה החרדית. התופעה מעוררת סערה ושיח פוליטי חדש בקרב הקהל החרדי, שכבר זכה לתיאור כ"קול הבטוח" של ראש העיר המכהן, אבירם דהרי.

בעבר, הקהל החרדי בקרית גת היה נחשב ל"קול הבטוח" של ראש העיר המכהן, אבירם דהרי. אך הפעם, הדברים נראים אחרת. שלטים של שני המועמדים המובילים, יקיר שינדלר ושי זודלן, נצבים בכניסה לשכונות ובחלונות הבתים. התופעה מעידה על כך שהקהל החרדי אינו מפחד להתנסות באופציות חדשות ולבחון את האופציה שהם אלו שיובילו את העיר בשנים הקרובות.

זהו לא רק סימן לשינוי פוליטי בקרב הקהל החרדי, אלא גם לדינמיקה חדשה בקרב תושבי העיר כולם. המעבר מגיבוש פוליטי חד-צדדי לתחרות אמיתית עשוי לגרום לשיפור בתחום השירותים והתכנון העירוני, כאשר כל מועמד מנסה לספק לקהל החרדי ולקהלים אחרים מענה רחב יותר.

הבחירות הקרובות לראשות העיר בקרית גת מציגות תמונה מעניינת שמגיע לנקודת רתיחה בה נראה שיהיה מאבק צמוד בין יקיר שינדלר לאבירם דהרי על ראשות העיר, בעוד כפיר ויגאל נמצאים הרחק מאחור. פיצול בקרב הקהל החרדי עשוי להשפיע לא רק על תוצאת הבחירות, אלא גם להביא לשינוי תרבותי ופוליטי בעיר. הזמן יגיד איך המערכת הבחירות הזו תשפיע על החיים בקרית גת ואיזה ראש עיר יצליח לספק את הצרכים והאתגרים של כל תושבי קרית גת.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*